فروش نخ ابریشم طبیعی

نخ ابریشم دارای کشسانی و استحکام زیادی همراه با قطر ظریف است.می توان آن را برای همیشه در دوخت کش داد و برای ابریشم و پشم مناسب است.کشاورزان کرم ابریشم ،با دقت رشد و توسعه کرم ابریشم را تسهیل می کنند تا رشته های گران قیمت را از پیله های خود برداشت کنند. با وجود قطر نازک، نخ ابریشم بسیار قوی و کشسان است.با توجه به مزایای این محصول ،فروش نخ ابریشم طبیعی،طی سال های اخیر افزایش یافته است.

فروش نخ ابریشم طبیعی

آشنایی با ویژگی های نخ ابریشم طبیعی

آشنایی با ویژگی های نخ ابریشم طبیعی نخ ابریشم دارای ویژگی های فراوانی است ، اما معایب کمی نیز دارد که بافندگان باید از آنها آگاه باشند.نخ ابریشم برای جلوه های تزئینی مختلف استفاده می شود.این محصول یک فیبر طبیعی است که معمولاً توسط کرم ابریشم تولید می شود. نخ ابریشم یک فیبر فوق العاده برای لباس های سبک وزن ، شال ، و مخلوط با الیاف دیگر است تا جلوه و درخشندگی زیبایی به آن ببخشد.

ابریشم خالص در واقع بسیاری از ویژگی های پشم را دارد و ترکیب دو الیاف با هم ،پارچه ای زیبا می سازد.اما دارای چند ویژگی است که آن را به عنوان الیافی برای بافتنی و منسوجات متمایز می کند:

1_دوخت با آن راحت است.

2_خیلی کوچک یا کشیده نمی شود.

3_عایق خوبی است.

4_مقاوم در برابر پروانه و کپک است.

5_رطوبت را جذب می کند.

6_مستعد پیلینگ نیست.

7_درخشندگی و درخشندگی زیادی دارد.

8_بسیار صاف است.

9_فوق العاده قوی است.

10_رنگ ها را خوب می گیرد.

این محصول یک انتخاب عالی برای بسیاری از لباس ها ، شال ، ژاکت و ژاکت کش ، لوازم جانبی نرم و حتی جوراب است.

طبیعت گران قیمت بدیهی است که به دلیل فرآیند کار فشرده ی جمع آوری الیاف است.به همین دلیل است که اغلب ابریشم را با الیاف دیگر مخلوط می‌کنند. این امر هزینه آن را کاهش می دهد و همچنین مزایایی مانند درخشندگی و استحکام را به ترکیب اضافه می کند.

بازار خرید نخ ابریشم طبیعی

بازار خرید نخ ابریشم طبیعی برای خرید بهترین برند این محصول افراد می توانند با مراجعه به فروشگاه های معتبر از افراد با تجربه در این‌ کار مشورت بگیرند و یا با مراجعه به سایت های فعال در این زمینه از نوع تشخیص بهترین نخ ابریشم و کیفیت آن آگاهی پیدا کنند.خرید نخ ابریشم با قیمت به صرفه از نمایندگی های فروش این محصول صورت می گیرد که دارای کمترین قیمت از سطح بازار می باشد.بازار خرید نخ ابریشم طبیعی دارای نوسان قیمتی زیادی در طول سال می باشد.علت تفاوت قیمت نخ ابریشم علاوه بر کیفیت محصول به برند ایرانی و خارجی بودن محصول نیز مرتبط است. از این رو خریدارانی که به دنبال نخ هایی با قیمت‌ مناسب می باشند می توانند محصول ایرانی را انتخاب نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما