تولید کنندگان نخ پلی استر صنعتی

تولید کنندگان نخ پلی استر صنعتی با استفاده از بهترین مواد اولیه مانند منو اتیلن گلیکول، دی متیل ترفتالات و اسید ترفتالیک و رعایت تمام استاندارد ها سعی می کنند محصول با کیفیتی را تولید و در اختیار مشتریان بگذارند نخ پلی استر نوعی نخ مصنوعی می باشد و به دلیل مشخصات منحصر به فردی که دارد بهترین جایگزین برای الیاف طبیعی مانند پنبه می باشد.

تولید کنندگان نخ پلی استر صنعتی

کیفیت نخ پلی استر صنعتی چگونه است؟

کیفیت نخ پلی استر صنعتی چگونه است؟

کیفیت نخ پلی استر صنعتی بی نظیر است چون مطابق با پیشرفته ترین استاندارد های روز تولید تولید شده است که این باعث شده ویژگی های شگفت انگیزی پیدا کند که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • دارای خاصیت چروک ناپذیری بالای می باشد و این به دلیل الاستیسیته بودن آن است.
  • سطحی صاف و بدون چین خوردگی دارد و دارای وزن 1.38 می باشد و در مقایسه با نایلون پلی استر وزن بیشتری دارد.
  • استحکام و خاصیت ارتجاع پذیری آن بالا است در مقابل حرارت، رطوبت و نور مقاومت بالای دارد علاوه بر این نرم، سبک و گرم می باشد.
  • در مقابل اسید های قوی و سرد و اسید های ضعیف و در حال جوش مقاومت عالی دارد علاوه بر این ها در برابر قلیایی های رقیق مقاومت خوبی دارد در این جا لازم است به این نکته اشاره کنیم قلیایی های قوی و گرم می توانند به نخ پلی استر آسیب بزنند.
  • مواد اکسید کننده و سفید کننده ها مانند صابون ها، الکل ها، دترجنت ها، کتن ها و مواد مصرفی خشک شویی ها نمی توانند به الیاف پلی استر آسیبی وارد کنند.
  • عوامل بیولوژیک مانند کپک، بید و باکتری هم نمی توانند به نخ پلی استر آسیبی وارد نمایند و همین باعث شده تقاضا برای خرید آن افزایش یابد که این به نوبه خودش موجب گردیده تولید نخ پلی استر افزایش پیدا کند.

الیاف پلی استر با نام های مختلفی شناخته می شوند که می توان به تریلن، ترویرا، تترون،ترگال، تریتال و داکرون اشاره کرد.

قیمت نخ پلی استر صنعتی

قیمت نخ پلی استر صنعتی

قیمت نخ صنعتی پلی استر با توجه به تغییرات نرخ ارز و تورم دارای نوساناتی می باشد البته عواملی مانند نوع خرید، نوع برند، هزینه های تولید و قانون عرضه و تقاضا هم روی قیمت تاثیر گذار هستند البته موارد کاربرد نخ پلی استر هم باعث شده قیمت آن هم متفاوت باشد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • برای تولید موکت و فرش، ژئوتکستایل و عایق های رطوبتی و حرارتی کاربرد دارد.
  • برای ساخت تشک، انواع مبل راحتی، فیلتر و لحاف استفاده می شود.
  • برای تولید کف پوش خودرو، لحاف، عروسک سازی، لایی انواع البسته و اسکاچ های شست و شو استفاده می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما