جدیدترین قیمت نخ کیلویی در بازار تهران

نخ محصولی باریک و بسیار بلند است که عمدتا توسط کارخانه های نساجی تولید می شود. نخ ها دارای انواع و اقسام مختلفی بوده و دارای رنگ ها و برندهای مختلفی نیز هستند. به طور کلی تولید نخ به سه روش طبیعی، مصنوعی و مخلوط صورت می گیرد. رایج ترین موارد استفاده از نخ در صنایع مختلفی چون؛ صنعت ریسندگی و بافندگی، خیاطی، پزشکی، کشاورزی و … می باشد. نخ را از موادی مانند پشم، پنبه، ابریشم، دمسه و فلز تولید می کنند. در بازارهای عمده اغلب فروشندگان نخ را به صورت کیلویی عرضه می کنند. قیمت نخ در بازار تهران نسب به دیگر بازارهای کشور ارزان تر است. به همین جهت اکثر خریداران عمده نخ برای خرید این محصول با تهران سفر می کنند.

جدیدترین قیمت نخ کیلویی در بازار تهران

قیمت نخ اسپاندکس و نخ پنبه ای در بازار

قیمت نخ اسپاندکس و نخ پنبه ای در بازارنخ اسپاندس چیست؟ مهم ترین عوامل موثر بر قیمت نخ اسپاندکس و نخ پنبه ای در بازار اثر کدامند؟

نخ اسپاندس نخی است که از الیاف مصنوعی بدست آمده و قابلیت کششی دارد. نخ اسپاندکس که نام دیگر آن نخ لاکرا نام دارد بسیار مقاوم و منعطف می باشد و در تولید انواع پارچه و پوشاک از آن استفاده می کنند.

نخ های پنبه ای نیز یکی دیگر از محبوب ترین نخ های موجود در بازار به شمار می روند. نخ پنبه ای جزو نخهای طبیعی بوده و همانطور که از نام آن پیداست از پنبه تولید می شود.

قیمت نخ اسپاندس و نخ پنبه ای در بازار به چند عامل بستگی دارد. این عوامل عبارتند از:

  • حجم و اندازه قرقره ها
  • کیفیت
  • میزان عرضه و تقاضا
  • برند تولید کننده نخ
  • قطر محصول

تولید کننده برتر انواع نخ در کشور

تولید کننده برتر انواع نخ در کشوربا توجه به نیاز بازارهای داخلی و خارجی به محصول نخ و همچنین سود آوری این محصول در سالهای اخیر شمار تولید کنندگان نخ در کشور روند صعودی به خود گرفته است.

این تولید کنندگان انواع نخ های مرغوب پنبه ای، اسپاندکس، ابریشمی، ترویرا، پشمی و … را به صورت عمده تولید می کنند و پس بسته بندی آن را به بازارهای داخلی و خارجی صادر می کنند.

فروش نخ ترویرا در بازار نخ تهران روند رو به رشدی به خود گرفته است. نخ ترویرا که از نظر رنگبندی تنوع زیادی دارد بیشتر به منظور تولید و بافت جوراب از آن استفاده می شود.

شما خریداران محترم می توانید نخ ترویرا و دیگر نخ های مورد نیاز خودتان را به صورت مستقیم از تولید کننده برتر انواع نخ در کشور با قیمت مطلوبی خریداری نمایید.

راهنمای خرید عمده نخ از مراکز تولیدی

راهنمای خرید عمده نخ از مراکز تولیدیهمانطور که می دانید تولید نخ در ایران توسط چند شرکت بزرگ و معتبر انجام می شود. اما سوال اینجاست که چگونه می شود از این مراکز نخ عمده خریداری کرد؟

از آنجایی که بسیاری ای خریداران تمایل دارند به صورت عمده نخ مورد نیاز خود را از تولیدی ها تهیه کنند اما با روش های آن آشنا نیستند به همین منظور ما در اینجا قصد داریم تا راهنمای خرید عمده نخ از مراکز تولیدی را به شما عزیزان ارائه دهیم.

خرید نخ عمده از مراکز تولیدی نخ در ایران به دو روش مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود. خریداران در صورت تمایل می توانند شخصا به یکی از واحدهای تولید کننده نخ  در کشور مراجعه کرده و ضمن بررسی کامل نخ مقدار نیاز خود را به راحتی و بدون واسطه خریداری کنند. در غیر این صدرت نیز می توانند از روش غیر حضور که به صورت اینترنتی انجام می شود استفاده کرده و نوع و مقدار نخی را که نیاز دارند سفارش دهند.

امکان سفارش آنلاین نخ بصورت عمده

امکان سفارش آنلاین نخ بصورت عمدهنخ پنبه ای اصفهان مرغوب ترین نخ پنبه ای در بازار است. انوع نخ پنبه ای اصفهان را می توانید در رنگبندی های زیبا و کیفیت بالا از کلیه خرازیها، نخ فروشی ها و نمایندگی های عرضه کننده محصولات نساجی خریداری کنید.

امروزه امکان سفارش آنلاین نخ بصورت عمده از کلیه فروشگاه ها و واحدهای مجاز عرضه کننده نخ سراسر کشور وجود دارد. بر این اساس خریدار در هر منطقه ای که سکونت داشته باشد می تواتد به راحتی نیاز خود را تهیه کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما