خریداران عمده نخ پنبه ضخیم در کشور

خریداران عمده نخ پنبه ضخیم در کشور فراوان می باشند. این محصول همان طور که از نامش پیداست از گیاه پنبه تهیه شده است و کاربردهای متفاوتی دارد.

خریداران عمده نخ پنبه ضخیم در کشور

نخ پنبه ضخیم چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

نخ پنبه ضخیم چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟	نخ پنبه ضخیم دارای ویژگی های زیر می باشد:

  • نخ باید مستحکم باشد و به راحتی پاره نشود.
  • از بهترین گیاه پنبه تهیه شده باشد.

الیاف پنبه در صنعت فرش بافی کاربرد دارد. پنبه باعث می شود که فرش در هنگام برخورد با بید سوراخ و پاره نشود. به خاطر همین فرش های که از نخ پنبه ببافته شده اند در بازار محبوبیت فراوانی دارند. پنبه معمولا به رنگ سفید می باشد و می توان با رنگ کردن آن ها رنگشان را تغییر داد. اما گونه های قهوه ایی و سبز پنبه در برخی مناطق کشت می شود. اولین تولید کننده پنبه در جهان ایالات متحده می باشد و بعد از آن چین رتبه دوم را دارد. پنبه بعد از برداشت تمیز می شود و سپس آن را رنگ می کنند و برای تبدیل آن به نخ وارد کارخانه ریسندگی می کنند. پنبه اصل هنگام برخورد با آتش سریع و بدون وقفه می سوزد.

نخ پنبه را می توان با الیاف مصنوعی دیگر مانند پلی استر ترکیب کرد. نخ پنبه در تولید انواع پارچه ها مورد استفاده قرار می گیرد. از موارد کاربرد نخ پنبه می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • برای دوخت لباس نوزادان; دستمال کاغذی و کالای خواب استفاده می شود.
  • برای تولید شلوار جین; پانسمان; حوله و لوازم بهداشتی از نخ پنبه استفاده می گردد.

برای پارچه های ضخیم از چه نخ هایی استفاده کنیم؟

برای پارچه های ضخیم می توان از نخ پنبه استفاده کرد. از مزیت های مثبت نخ پنبه می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • این نخ ها می توانند به خوبی رطوبت را کنترل کنند چون این نخ بر عکس نخ های مصنوعی دارای روزنه نیست و به راحتی می تواند تنفس کند.
  • این نخ ها بهترین عایق سرما و گرما در فصل زمستان و تابستان هستند به خاطر همین لباس های نخ پنبه در بازار مشتریان فراوانی دارند.
  • این نخ ها ضد آلرژی و حساسیت می باشند به خاطر همین می توان از آن ها محصولات پزشکی مانند باند; گاز و…. تهیه کرد.
  • نخ پنبه در مقابل شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم می باشد به خاطر همین می توان هم در تولید لباس های زمستانی هم در تولید لباس های تابستانی از آن استفاده کرد.
  • نخ پنبه بسیار نرم و لطیف می باشد.
  • نخ پنبه دوام و پایداری بالایی در مقابل شست و شو دارد.

تفاوت نخ پنبه با نخ پشمی ضخیم

تفاوت نخ پنبه با نخ پشمی ضخیم	تفاوت نخ پنبه با نخ پشمی ضخیم شامل موارد زیر می شود:

  • نخ پنبه در مقایسه با نخ پشم خاصیت الاستیکی و ارتجاعی ندارد و این باعث شده با شست و شو مداوم شکل نخ حفظ شود.
  • نسبت به پشم رنگ خود را حفظ می کنند و به راحتی می توان آن ها را شست.

نخ پنبه بسیار محکم می باشد و از موی سر انسان هم نازک تر است. این نخ که از الیاف پنبه تولید می شود بسیار نرم است. پنبه با رنگ خاکستری و سفید کاشته می شود ولی بعد می توان آن را رنگ های متفاوتی کرد. نخ پنبه با جذب آب هم استحکام خود را حفظ می کند و با رنگ های شیمیایی می توان بدون این که به آن ها آسیب وارد شود رنگ کرد. پنبه ایی که از مزرعه با ماشین پنبه چینی برداشت شده به کارخانه برده می شود و تبدیل به نخ پنبه می شود. بیشتر پنبه های تولید در مزارع تبدیل به نخ پنبه می شوند که این نخ ها هم تبدیل به پارچه می شوند و از پارچه های نخی انواع لباس و پیراهن تولید و روانه بازارها می شوند.

نخ پنبه که از آن پارچه تهیه شده می توان روی این پارچه ها انواع طرح و مدل ها را ایجاد کرد تا بتوان انواع پیراهن ها و شلوارها را با رنگ و مدل های متنوعی دوخت. انواع ملاحفه و روبالشتی را می توان به وسیله این نخ ها تولید کرد. چون این دو نوع محصول با پوست انسان در ارتباط هستند و هیچ گونه حساسیتی برای پوست ایجاد نمی کنند. نخ پنبه جزو مرغوب ترین نخ ها می باشد که از قدیم الایام تا به امروز از این نخ انواع پارچه ها را با طرح و مدل های زیبا تولید و روانه بازارها می کنند و شما می توانید با خرید این پارچه ها هر نوع لباس با هر نوع مدلی که دوست دارید تهیه کنید و با پوشیدن آن ها زیبا شوید.

این نخ در مقابل مواد شوینده و آب بسیار مقاوم می باشد به طوری که آب نمی تواند باعث پوسیده شدن آن شود. علاوه بر این در مقابل شست و شو نخ تغییر شکل پیدا نمی کند و تا سال های سال می تواند شکل خود را حفظ کند. به همین دلیل است که این نخ طول عمر بالایی دارد.

شرایط اعطای نمایندگی نخ پنبه

شرایط اعطای نمایندگی نخ پنبه شامل گزینه های زیر می شود:

  • باید با نخ پنبه و فرآورده های آن آشنا بود.
  • باید در مورد فروش محصول اطلاعات کافی داشته باشیم.

نخ پنبه یکی از محکم ترین نخ ها می باشد به خاطر همین تمام محصولاتی که با این نخ تولید شده اند کیفیت بی نظیری دارند.  بیش از 50 در صد الیاف تولید شده در جهان مربوط به پنبه می باشد خواص فیزیکی و شیمیایی این محصول باعث شده است پنبه در تولید انواع پارچه ها مورد استفاده قرار گیرد به خاطر کیفیت بالای نخ پنبه در تولید بسیاری از پارچه ها این نخ را با نخ های مصنوعی  مخلوط کرده اند تا بتوانند کیفیت پارچه هایی که به وسیله الیاف مصنوعی تولید شده اند را افزایش دهند. الیاف پنبه در کارخانه ریسندگی به رشته های نازکی تبدیل می شوند که این نخ های نازک و ظریف و بسیار مستحکم هستند و حالت کشسانی خوبی دارند به خاطر همین پارچه هایی که به وسیله این نخ ها تولید شده اند حالت کشی دارند. 

نخ پنبه دوام و ماندگاری بالایی دارد و به همین دلیل لباس هایی که به وسیله نخ پنبه تولید شده اند قیمت بیشتری دارند. طبیعی بودن این نخ ها باعث شده که آن ها هیچ گونه موادی از خود تولید نکنند به خاطر همین هیچ حساسیتی برای پوست ایجاد نمی کنند بنابرین توصیه می شود کسانی که پوستی حساس دارند از پارچه هایی استفاده کنند که از نخ پنبه تولید شده اند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما