خرید آنلاین نخ پلی استر اصفهان

یکی از پر کاربرد ترین و مهم ترین محصولات تولیدی که در صنایع مختلف دارای کاربرد های وسیعی است، نخ می باشند. نخ ها دارای انواع زیادی هستند که از نظر کیفیت با یکدیگر فرق می کنند. این محصولات به دو صورت طبیعی و مصنوعی وجود دارد که نوع مصنوعی آن ها توسط شرکت های مختلف تولید می شوند. نخ پلی استر یکی از بهترین و پر مصرف ترین انواع آن ها می باشد که اصفهان یکی از شهر های بزرگ تولید کننده ی این نوع از نخ ها می باشند. نخ پلی استر اصفهان را می توانید به صورت آنلاین با قیمت های مختلف تهیه نمایید. 

خرید آنلاین نخ پلی استر اصفهان

کاربرد های مختلف نخ پلی استر

کاربرد های مختلف نخ پلی استر

امروزه به دلیل کاربرد های فراوان و همچنین تولید راحت تر انواع نخ مصنوعی، این محصولات نسبت به انواع طبیعی در تعداد بسیار بیشتری تولید می شوند. پلی استر معروف ترین انواع این نخ ها هستند که در رنگ ها و اندازه های گوناگون تولید می شوند. این نخ ها به دلیل ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی که دارند، در صنایع مختلف و برای کاربرد های گوناگونی استفاده می شوند که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  1. تولید انواع لباس ها
  2. منسوجات خانگی مثل رو تختی، ملحفه و …
  3. تولید طناب در صنعت
  4. یکی از کاربرد های جدید این محصولات، تولید بطری های پلاستیکی می باشد که یکی از پر مصرف ترین شکل های مصرفی آن ها است.
  5. فرش و موکت
  6. عایق‌های حرارتی و رطوبتی
  7. روکش انواع مختلف مبل
  8. کف پوش خودرو ها

در زمان ها گذشته از انواع نخ طبیعی بیشتر استفاده می شده است که به دلیل کمبود مواد اولیه، با محدودیت زیادی رو برو بوده اند. اما امروزه پلی استر ها جایگزین های بسیار مناسبی برای نخ طبیعی می باشند که با توجه به جنس و کیفیت، در سراسر جهان دارای کاربرد های فراوانی هستند. الیاف پلی استر از مواد مختلفی تولید می شوند که هر کدام دارای خصوصیات متفاوتی می باشند که در صنایع مختلف از انواع متفاوت آن ها متناسب با شرایط مطلوب، استفاده می کنند.

خواص مکانیکی نخ پلی استر

نخ ها از زمان های گذشته تا امروزه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند، به همین دلیل شرکت ها و کارخانه های زیادی را با استفاده از مواد مختلف و بروز ترین و مجهز ترین دستگاه ها، اقدام به تولید انواع گوناگون این محصولات نموده اند که هر کدام دارای خواص فیزیکی و کیفیت های متفاوتی هستند. نخ پلی استر دارای انواع زیادی است که هر کدام از نظر کیفیت، ویژگی های ظاهری، رنگ، اندازه و … با یکدیگر تفاوت دارند. در زیر به برخی از خواص مکانیکی این نمونه از نخ ها اشاره کرده ایم:

  • جذب رطوبت کمی دارند.
  • خاصیت ارتجاعی پلی استر خوب است و به همین دلیل در تولید اکثر لباس ها از آن ها استفاده می شود زیرا قابلیت ضد چروک دارند.
  • دارای مقاومت بالایی می باشند و از استحکام خوبی نیز برخوردار اند.
  • طول و قطر آن ها متفاوت است که هنگام تولید محصولات مختلف به صورت دلخواه آن ها را انتخاب می کنند.
  • دارای سطح صافی نیز می باشند.

انواع زیادی از نخ پلی استر در بازار وجود دارند که بسیاری از آن ها از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند. به همین دلیل برای تهیه و استفاده از نمونه های با کیفیت آن ها، باید اطلاعات لازم را در مورد این نخ ها بدانید تا بتوانید بهترین آن ها را تهیه کنید. فروشندگان و کارشناسان مربوطه از بهترین مراجع برای کسب اطلاعات لازم است. خواص مکانیکی نخ یکی از مهم ترین مواردی است که هنگام تهیه پلی استر باید به آن ها توجه نمایید.

مهم ترین ویژگی های نخ پلی استر

مهم ترین ویژگی های نخ پلی استر

برند های زیادی از نخ پلی استر در بازار وجود دارد که توسط شرکت های مختلفی تولید شده اند که هر کدام دارای ویژگی های متفاوتی می باشند. هر کدام از انواع پلی استر ها، با توجه به خصوصیاتی که دارند، در صنایع مختلفی استفاده می شوند. مهم ترین ویژگی های این محصولات به مواد اولیه ی به کار رفته در تولید آن ها بستگی دارد که هر کدام دارای خصوصیات شیمیایی و فیزیکی متفاوتی هستند. قبلاً به ویژگی های فیزیکی این محصولات اشاره کردیم و الان نیز به مهم ترین خواص شیمیایی آن ها در زیر اشاره می کنیم:

  • این نخ ها در برابر اسید های قوی مقاوم هستند.
  • محیط های قلیایی قوی به آن ها صدمه می زند.
  • اکثر این محصولات در برابر مواد شوینده و سفید کننده، مقاومت خوبی دارند.
  • عوامل بیولوژیک نیز به آن ها تاثیر نمی گذارند.

لباس از اهمیت زیادی در جهان برخوردار هستند که امروزه برای تولید انواع مختلف آن ها، بیشتر از الیاف مصنوعی به ویژه پلی استر استفاده می کنند که با توجه به جنس و کیفیت فوق العاده ای که دارند، از محبوبیت بالایی نیز برخوردار هستند. از مهم ترین ویژگی های نخ پلی استر، تنوع رنگ، طرح و مدل می باشند.

صادر کننده برتر نخ پلی استر به ایران

ایران یکی از بزرگ ترین کشور های تولید کننده ی انواع نخ پلی استر به شیوه های گوناگون می باشد که آن ها را در تنوع بالا تولید نموده و در بسته بندی های مختلف به سراسر کشور توزیع می کنند. نخ های پلی استر  تولیدی دارای کیفیت های بسیار بالایی هستند، به همین دلیل از سایر کشور ها نیز دارای طرفداران و خریداران زیادی هستند. صادر کننده برتر نخ، این محصولات را در شکل های مختلف به دیگر کشور ها صادر می کنند که امروزه این نخ ها به یکی از اصلی ترین نمونه های صادراتی کشور تبدیل شده اند که به دلیل استفاده و کاربرد فراوانی که دارند، تجارت آن ها بسیار به صرفه می باشد.

نخ های پلی استر تولیدی توسط شرکت های مختلفی صورت می گیرد که آن ها نمونه های خود را با برند های مخصوص به خود به کشور ها صادر می‌کنند که هر کدام دارای قیمت های متفاوتی نیز می باشند. قیمت این محصولات به عوامل زیادی بستگی دارد که می توان به کیفیت، اندازه، رنگ، برند و … اشاره نمود. قیمت این نخ ها هر ساله تحت عوامل مختلف دچار تغییرات زیادی می شوند که توسط شرکت های تولیدی تعیین می گردند. 

کشور های زیادی این محصولات را تولید می‌کنند که بسیاری از انواع آن ها به کشور وارد می شوند که نسبت به نمونه های داخلی از قیمت های بیشتری برخوردار هستند. به همین دلیل شرکت های تولیدی محصولات مختلف، بیشتر از نمونه های ایرانی استفاده می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما