خرید اینترنتی انواع مختلف نخ پلی استر

نخ پلی استر که توسط تولید کنندگان و کارخانجات بسیاری در کشور ایران تولید می شود دارای انواع مختلفی است.

نخ های پلی استر جایگزینی برای الیاف طبیعی و پنبه ای شده است و به میزان بسیار بالایی از این نخ ها برای تولید محصولات مختلف استفاده می شود.

انواع نخ پلی استر تولید شده در رنگبندی های مختلف در صنایع مختلف و برای کاربردهای گوناگونی استفاده می شود. امروزه علاوه بر مراجعات حضوری، خرید اینترنتی الیاف مصنوعی نیز بسیار رایج شده است.

خرید اینترنتی انواع مختلف نخ پلی استر

فروش انواع نخ پلی استر در تهران

فروش انواع نخ پلی استر در تهران	 در گذشته با توجه به کمبود نخ پنبه و ازدیاد روز به روز جمعیت، میزان تولید نخ پنبه یا همان الیاف طبیعی جوابگوی تامین نیازها بشر نبود. اما امروزه با تولید انواع مختلف نخ های پلی استر، این نخ ها تامین کننده نیازهای تولید کنندگان برای تولید شده است و بازار فروش خوبی را از آن خود کرده است.

 در صنایع مختلف، نساجی ها و تولید کنندگان مختلف البسه و پوشاک و غیره انواع نخ پلی استر خریداری می شود و برای تولیداتشان به کار می برند.

در کشورهای مختلف این نخ را با نام های مختلفی نام گذاری کرده اند و از پر مصرف ترین نوع نخ ها می باشد که توسط تولید کنندگان با استفاده از دستگاه های پیشرفته امروزی از مواد اولیه مرغوب و درجه یک و استاندارد تولید می شود.

از ویژگی های نخ های پلی استری می توان گفت نرم و سبک بوده، همچنین قابلیت شستشو داشته و کاملا بهداشتی و ضد آلرژی می باشند. همچنین بادوام بوده و رطوبت و بو نمی گیرد؛ به همین دلیل برای تولید بسیاری از محصولات دیگر به عنوان یکی از بهترین جنس شناخته شده است.

از کاربردهای این نوع نخ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در تولید موکت و فرش
  • در فیلترسازی
  • عروسک سازی
  • در تولید پوشاک و لباس 
  • برای پر کردن داخل تشک و لحاف و متکا
  • در تولید انواع مبلمان
  • در تولید اسکاچ برای شستشو ظروف
  • و خیلی از موارد دیگر 

مقاومت نخ پلی استر در برابر محلول های اسیدی

همانطور که گفتیم این نخ ها به دلیل مقاومت و دوام بالایی که دارد در برابر محلول های اسیدی ضعیف و قوی مقاومت و دوام بالایی دارند. نخ های پلی استری تولید شده طبق آزمایشاتی آزمایش می شوند تا مقاومت آنها را در برابر محلول های اسیدی و حتی قلیایی بررسی کنند.

امروزه با توجه به افزایش جمعیت و استفاده افراد بسیاری از کالاهای مختلف استفاده از این نخ ها بسیار زیاد شده است و به میزان بالایی این نوع نخ ها تولید می شود و به کار گرفته می شود. 

بنابراین تولید کنندگان، نخ های پلی استری را با بهترین کیفیت تولید کرده و دوام و استحکام آنها را در برابر مواد شیمیایی بررسی می کنند.

مقاومت نخ پلی استر و استحکام بالا از مشخصه ی اصلی این نخ می باشد و نیز برگشت پذیری و مقاومت در برابر نور خورشید و مواد های سفید کننده در خشک شویی با ثبات در رنگ نخ از ویژگی دیگر این نخ ها می باشد. 

الیاف پلی استر بدون چروک شدگی و دارای سطح صاف می باشند و این به دلیل خواص الاستیسیته آن است. از مشخصات دیگر نخ های پلی استری این است که بدون پرزدهی می باشند و به دلیل نداشتن پرز ضد حساسیت و ضد آلرژی می باشند. 

طبقه بندی پنبه پلی استر از نظر درصد ترکیب آن با نخ پنبه

طبقه بندی پنبه پلی استر از نظر درصد ترکیب آن با نخ پنبه

امروزه علاوه بر تولید نخ های پلی استر خالص، ترکیبات مختلف پلی استر و پنبه نیز ساخته می شود که هر کدام کاربردها و ویژگی های خاص مربوط به خود را دارد.

پلی استر که داری خواص الاستیک می باشد، تغییر رنگ و شکل نمی دهد و دارای مقاومت و استحکام بالایی می باشد و نخ پنبه نیز به علت نرمی و لطافتی که دارد، با هم در درصد های مختلفی ترکیب می شوند و در صنایع مختلف مانند صنعت نساجی به کار می روند. در صنعت نساجی برای تولید پوشاک، پیراهن آقایان و بانوان از آن استفاده می شود.

درصد های مختلف نصف به نصف از هر دو نخ و یا درصد بیشتر و کمتر از نخ پنبه، طبقه بندی های مختلف از پنبه پلی استر را از نظر درصد ترکیب آن با نخ پنبه ایجاد می کند که هر کدام از این ترکیب ها برای پوشاک مختلفی به کار برده می شود.

نخ پنبه های پلی استری قابلیت رنگ شدن را پس از ترکیب دارند و همانطور که مشخص است نخ های پنبه پلی استری نسبت به نخ های پلی استری خالص قیمت بالاتری دارند.

قیمت نخ پنبه های پلی استری نسبت به میزان درصد پنبه به کار رفته در آنها متفاوت است. هر چه میزان پنبه به کار رفته در آن بیشتر باشد قیمت بالاتری خواهد داشت.

نخ های پنبه ای به دلیل نرمی و راحت بودن پر طرفدار می باشند و برای انواع لباس های ورزشی و پوشاک از آن استفاده می شود. بسیاری از خریداران این نوع لباس ها به جنس و لطافت و نوع نخ به کار رفته در آن اهمیت بسیاری می دهند. 

پیشنهاد های موثر جهت تجارت نخ پنبه به خارج از کشور

نخ پنبه یکی از محصولات کشاورزی در کشور ایران است که تولید کنندگان و کارخانجات انواع مختلف آن را با ضخامت های مختلفی تولید می کنند.

در درجه های کیفی مختلف و با نمره این نوع نخ ها شناخته می شوند. نمره نخ بستگی به ضخامت آن دارد. هرچه نمره نخ پایین تر باشد ضخامت آن بیشتر است.

امروزه عرضه نخ پنبه به بازار داخلی و نیز سایر شهرها انجام می شود. دوام و رطوبت بالا و نرمی و راحتی و مناسب برای شرایط آب و هوایی مرطوب و دیگر خواص نخ پنبه، موجب شده تا بسیاری از کشورها از متقاضیان نخ پنبه ای به کشورشان باشند. به همین دلیل تجارت نخ پنبه به خارج از کشور توسط شرکت ها و تولید کنندگان در ایران و صادرات آن توسط آنها انجام می شود.

با استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز و مدرن انواع نخ پنبه با بهترین کیفیت صادر می شود.

شرکت های تولید کننده می توانند با بهره گیری از متخصصین در زمینه تولید انواع نخ پنبه با استفاده از تکنولوژی روز دنیا به تجارت و سود بیشتری نائل شوند و باید زمینه را برای تولید و تجارت بیشتر فراهم آورند.

استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید و قیمت مناسب و مقرون به صرفه برای خریداران  عمده ای در بازار خارجی ، موجب ترغیب خریداران به خرید این محصول می شود و باید راه های تجارت موفق فراهم شود تا با فروش این محصول بتوان به سود بالا و ارز آوری فراوان به کشورمان دست یابیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما