خرید عمده نخ پنبه 100 درصد

نخ پنبه عمده از الیاف گیاهان طبیعی ساخته شده است و برای دوخت سفره و پوشاک متنوعی از لباس کودک گرفته تا پارچه و شلوار جین بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. با بافندگی این الیاف پارچه های نرم و راحت تولید می شوند. پارچه های پنبه ای مقرون به صرفه و با دوام هستند اما برای اینکه سال ها بتوانیم از آنها استفاده کنیم باید مراقبت خوبی از آنها داشته باشیم.

خرید عمده نخ پنبه 100 درصد

متریال مصرفی در تولید نخ پنبه

متریال مصرفی در تولید نخ پنبه

متریال مصرفی نخ پنبه تولید پارچه های پنبه ای بسیار مورد اهمیت قرار می‌گیرد و باید به گونه ای باشد که هیچ گونه حساسیت ایجاد نکند نمود طیف باشند و به راحتی مورد استفاده قرار گیرد جنس به کار رفته در تولید نخ پنبه باید از سطح کیفی و استاندارد بالایی برخوردار باشد.

در تولید نخ پنبه رعایت خلوص به سطح درجه کیفی آن بستگی دارد این نخ های تولید شده می توانند در تولید الیاف پارچه های دیگر به کار می رود از ترکیب آنها با الیاف مصنوعی نیز نوعی پارچه دیگر به وجود خواهد آمد از این رو به صنعت نساجی کمک بسیار شایانی خواهد کرد چرا که می‌تواند با به وجود آوردن پارچه‌های بهتر با جنس بهتر و با کیفیت تر در تولید پوشاک نیز موثر عمل کند و سبب شود تا کیفیت پوشاک های تولید شده بالا رفته و هیچ گاه دچار تزلزل نشود.

 

مقاومت نخ پنبه در برابر نور خورشید

نخ پنبه نور خورشید برادر خود را جذب کرده و مانع از هدر رفت انرژی گرمایشی می شود از این رو استفاده از نخ پنبه در تولید پارچه هایی که برای پوشاک زمستانی و یا لباسهای گرمکن ورزشی به کار می‌روند مناسب است همچنین استفاده از نخ پنبه با تراکم کمتر در تولید پارچه هایی که برای فصل تابستان قرار است استفاده شود نیز تاثیر بسزایی دارد.

پنبه به راحتی می توانند در برابر نور خورشید مقاومت کرده و دچار فرسودگی و پوسیدگی نشود و یا روند آن بسیار کند تر از سایر پارچه ها باشد همان طور که می دانید نور خورشید به خاطر داشتن اشعه های بسیار قوی می تواند به راحتی پارچه ها را دچار پوسیدگی کند اما استفاده از نخ پنبه در تولید الیاف های پارچه ای و یا به صورت مستقیم می‌تواند این تأثیرات را کمتر کرده و در صنعت های مختلفی از جمله صنعت پوشاک بسیار مورد استقبال قرار گیرد.

قدرت مقاومت نخ استفاده شده در تولید پارچه ها در واقع مقاومت پارچه در برابر هرگونه عوامل طبیعی مانند نور خورشید و یا آب و یا عوامل محیطی دیگر می باشد. رعایت نکات بهداشتی و ایمنی در تولید این نخ ها سبب شده‌است تا تولیدکنندگان به راحتی و با اطمینان خاطر کامل از آنها در تولید انواع پارچه استفاده کنند.

طریقه ی شست و شو پارچه های تولید شده با نخ پنبه

طریقه ی شست و شو پارچه های تولید شده با نخ پنبه

شست و شو پارچه تولید شده از نخ تن به بسیار با اهمیت و ظریف است شستن دقیق این پارچه ها سبب می شود تا عمر عمر لباس ها طولانی تر شود و زمان استفاده از آنها نیز افزایش یابد

قبل از قرار دادن لباس های نخی در ماشین لباسشویی، همیشه به برچسب آنها توجه کنید. پنبه قابل شستشو است، اما بعضی از لباس ها یا تزئینات جانبی آنها ممکن است دارای موادی باشد قابل شستشو نیست. به عنوان مثال ، لایه های استفاده شده در بعضی از کت ها را نمی توان شستشو داد. بنابراین اگر در شستن لباس خیلی دقیق عمل نمی کنید، حتما به برچسب های روی لباس توجه کنید.

اگر این برچسب ها می گویند که لباس فقط باید به دستگاه ماشین لباسشویی ریخته شده و تمیز کننده خاصی لازم است باید آن را رعایت کرد و  خشک کردن آن از اهتمیت بالایی برخوردار است، در بعضی مواقع نباید آنها را در ماشین لباسشویی قرار داد. بسته به میزان کثیف بودن لباس ، لباسهای نخی را باید دو تا سه بار شستشو کرد و در شستشوی آنها مواد شستشو دهنده خاصی را استفاده کرد همچنین درجه حرارت آبی که استفاده می کنیم باید متناسب با جنس پارچه باشد.

هر پارچه ای برای شستشو دارای نکاتی می باشد که با رعایت آن ها می توان کیفیت لباس را در قبل و بعد از شستشو مشاهده کرد و آن را حفظ نمود این محصول را می توان در بافت انواع پارچه به کار برد پنبه ای را باید در درجه حرارت آب ملایم شستشو کرد چراکه آب سرد و یا آب بسیار داغ می تواند باعث از بین رفتن پارچه و الیاف به کار رفته در آن باشد.

راهکار های پیشنهادی جهت صادرات نخ پنبه

صادرات نخ پنبه دیگر کشورها از مزیت‌های فوق‌العاده‌ای برای کشت و زرع این محصولات و تولیدات هرچه بیشتر نخ پنبه برخورد آن است که کشور ایران یکی از تولیدکنندگان پنبه در سراسر جهان است و کیفیت محصولات کشور بسیار بالا است در نتیجه نخ تولید شده دارای بسیاری از فاکتورهای لازم جهت تولید انواع پارچه های پنبه ای و پارچه های دیگر به صورت ترکیب الیاف آنها با پنبه می باشد.

برای اینکه بتوان این محصول را به کشورهای دیگر صادر کرد باید زمینه معرفی و توجیه اقتصادی آن را به خوبی مهیا کرده و از مزیت های استفاده از این محصول بیشتر توضیح داده و مشتریان را نسبت به آن آگاه کرد همچنین این که مشاهده و تست کیفیت محصولات تولید شده داخل کشور برای مشتریانی که در خارج از کشور هستند و قصد خرید آن را دارند از اولویت و درجه اعتبار بالایی برخوردار می باشد.

بنابراین با مراجعه حضوری و یا اینترنتی به نحوی که بتوان با فروشندگان عمده و یا تولیدکنندگان بزرگ سایر کشورها ارتباط برقرار کرد محصول مورد نظر را می‌توان به آنها ارائه کرد و با در اختیار گذاشتن نمونه ای از محصولات آنان را ترغیب به خرید و استفاده از این محصولات کرد. لازم به ذکر است که صادرات نخ پنبه در کشور از سالهای اخیر آغاز شده است و جایگاه خوبی را به دست آورده است. 

همچنین امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی مشتریان می توانند با مراجعه به سایت و دیدن انواع نخ های تولید شده در رنگ بندی ها و درجه کیفیت های متفاوت محصول مورد نظر خود را مشاهده کرده و با بررسی سطح کیفی و قیمت آنها نسبت به خرید آن در سطح عمده و وسیع اقدام نموده و با کارشناسان فروش ارتباط برقرار کرده و خریدی رضایتمندانه را تجربه کنند این خرید آنلاین می تواند برای مشتریان داخلی و خارجی کشور در صرف وقت و هزینه بسیار مقرون به صرفه باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما