خرید مستقیم نخ پلی استر رنگی

خرید مستقیم نخ پلی استر رنگی به روش های مختلف همانند این مجموعه انجام می شود. نخ پلی استر رنگی یک از انواع نخ های پر کاربرد در صنعت نساجی است و برای مصارف مختلف استفاده می شود. در حال حاضر نخ پلی استر رنگی، توسط فروشندگان این محصول به روش های گوناگونی به فروش می رسد. خریداران جهت تهیه این نخ می توانند هم به صورت اینترنتی از این مجموعه اقدام نمایند.

خرید مستقیم نخ پلی استر رنگی

کاربرد های مختلف نخ پلی استر رنگی

کاربرد های مختلف نخ پلی استر رنگی

نخ های پلی استر رنگی جایگزین بسیار خوبی برای الیاف طبیعی محسوب می شود و بیشترین نخ مصرفی در بازار به حساب می آیند. نخ پلی استر رنگی بیشترین مصرف را در بازار خارجی داشته و تولید آن رشد چشمگیری در سراسر دنیا دارد. و به دلیل این که ظاهر کریستالی دارد و مانع جذب رطوبت می شوند و به همین دلیل برای تولید پارچه های متنوع استفاده می شود. برخی از ویژگی های بارز این نخ عبارتند از:

  • مقاومت و استحکام بسیار خوبی دارد
  • در برابر ساییدگی و نور خورشید مقاومت بالایی داشته
  • مقاومت بالایی در برابر کشیدگی و انقباض
  • مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی انواع شوینده ها و سفید کننده ها
  • قابلیت برگشت پذیری بالا

الیاف پلی استر رنگی کاربردهای زیادی دارد و از آنها می تواند برای بافت انواع پارچه ها استفاده نمود. نخ هایی که با این الیاف تنیده می شوند دارای مقاومت بالایی هستند. این محصول در مقابل ساییدگی و پارگی دوام زیادی دارد. ضد چروک بوده و قابل شست و شو نیز می باشند. از دیگر کاربرد این الیاف می توان به ساخت عروسک اشاره کرد که بسیار نرم هستند و به دلیل ضد حساسیت بودن برای کودکان بسیار مناسب است

وزن آنها کم بوده و به راحتی جابجا می شوند. و یکی از الیاف پر مصرف بوده که به دلیل مناسب بودن به راحتی خریداری می شود. و الیاف قابلیت برگشت پذیری دارند برای پر کردن مبلمان و کوسن و تشک و بالشت استفاده می شوند. نرمی و راحتی مهمترین مزیت استفاده از آن ها است و همچنین ماندگاری و دوام بالایی هم دارند.

قیمت نخ پلی استر رنگی

قیمت نخ پلی استر رنگی قیمت نخ رنگی پلی استر رنگی بسته به کیفیت، نوسانات بازار، میزان عرضه و تقاضا، مواد اولیه آن و نرخ ارز و دلار و… متغیر است. فروشنده نخ پلی استر همواره تلاش می کنند تا بخش وسیعی از بازار داخلی و خارجی را به دست بگیرند. یکی از مهمترین نخی که توجه بسیاری از صنعتگران و تولیدی ها را به خود جذب نموده نخ پلی استر رنگی است که در رنگ های متنوعی تولید شده و به بازار عرضه می شود. قابل ذکر بوده شرکت ما با استفاده از ماشین آلات پیشرفته مرغوب ترین مواد اولیه تولید و روانه بازار کرده است. و باعث افزایش رضایتمندی مشتریان در بازار داخل و خارج از کشور شده است. خریداران می توانند برای خرید این محصول به صورت عمده و همچنین جهت اطلاع از لیست قیمت این نخ می توانید با نمایندگان فروش تماس برقرار کنید و پس از کسب اطلاعات لازم انتخاب ایده آل داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما