خرید نخ پنبه ای ضخیم

به طور کلی الیاف پنبه یکی از پرمصرف ترین الیاف گیاهی هستند که در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته و توسط آنها انواع و اقسام پارچه ها تهیه می شوند. در کشورمان ایران نیز خرید نخ پنبه ای ضخیم توسط بسیاری از صنایع تولید کننده پارچه از رونق بسیار زیادی برخوردار می باشد و این نخ به عنوان ماده اولیه و اصلی بسیاری از پارچه ها مانند متقال، جین، مخمل، چیت و برزنت به شمار می رود.

خرید نخ پنبه ای ضخیم

روشهای نگهداری از نخ پنبه ای

روشهای نگهداری از نخ پنبه ای به طور کلی نخ های پنبه ای به سبب دارا بودن ویژگی های خاص مانند استحکام و دوام بالا، جذب رطوبت و همچنین عدم ایجاد حساسیت و آلرژی بیشترین کاربرد را در صنایع نساجی و تولیدی های پوشاک دارا می باشد؛ برای برخورداری از تمامی مواهب و ویژگی های این محصول، باید از آن به خوبی نگهداری نمود تا تمامی خصوصیات آن به خوبی حفظ شود.

و اما در این قسمت به برخی از مهمترین روش های نگهداری از نخ پنبه ای اشاره می کنیم:

  • در ابتدا باید به این نکته توجه کنیم که نخ پنبه ای به راحتی قابل اشتعال است، به همین سبب باید از حرارت مستقیم به طور کلی دور بماند.
  • قرار گیری این نخ در کنار برخی از مواد شیمیایی و قلیایی ممکن است آسیب های جدی به ساختار آن وارد نماید، بنابراین نباید آن را در کنار این گونه مواد قرار داد.
  • محیط گرم می تواند باعث ایجاد کپک در نخ های پنبه ای شده و باعث رشد انواع قارچ و باکتری گردد، به همین علت سعی کنید آن را در یک محیط خنک نگهداری کنید.
  • تابش نور خورشید رنگ نخ های پنبه ای را زرد کرده و از کیفیت و استحکام آن می کاهد، بنابراین این نخ ها را در یک محیط سایه و به دور از نور خورشید قرار دهید.

قیمت نخ پنبه ای ضخیم

قیمت نخ پنبه ای ضخیم همانگونه که می دانید نخ پنبه مصارف بسیار زیادی در صنایع تولیدی انواع پارچه دارد و همین امر موجب گسترش رونق تولید آن در سراسر جهان و همچنین کشورمان ایران شده است.
از این نخ برای تولید پارچه هایی که توسط آن انواع لباس زیر، لباس نوزادان و کودکان، ملحفه و حوله تهیه می شود استفاده می نمایند؛ همچنین این نخ کاربرد فراوانی در صنایع تولید فرش نیز دارا می باشد و نخ چله و پود فرش های دستباف و ماشینی توسط این نخ تولید می شود.

خوشبختانه قیمت نخ ضخیم پنبه ای در بازار کشورمان بسیار ارزان و مناسب است و می توان با صرف هزینه ای نه چندان زیاد بهترین نمونه آن را تهیه نمود و از تمامی مواهب موجود در آن برخوردار شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما