خرید نخ پنبه مخصوص گلدوزی از فروشگاه های معتبر

نخ پنبه گلدوزی را باید از فروشگاه ها ی مجاز و معتبر خریداری کرد. در هنگامی که مقدار زمان صرف شده در یک پروژه گلدوزی،شماره دوزی و دیگر هنر های مرتبط را در نظر بگیریم،به اهمیت نخ با کیفیت بالا و خوب پی خواهید برد.
و در نتیجه باید از فروشگاه های معتبر این نخ ها را تهیه کنید. نخ پنبه گلدوزی برای مصارف زیادی از قبیل ساخت دست بند، شماره دوزی و هنر هایی از این قبیل نیز استفاده می شود.

خرید نخ پنبه مخصوص گلدوزی از فروشگاه های معتبر

توضیحات اجمالی درباره نخ پنبه گلدوزی

توضیحات اجمالی درباره نخ پنبه گلدوزی 	نخ گلدوزی که نام دیگر آن نخ دمسه است از شش رشته نخ شل به هم تابیده شده تشکیل شده است که به راحتی از هم جدا می شوند. و ضخامت هر یک به طور تقریب به اندازه نخ خیاطی است.
معمولا این نخ از جنس پنبه است. ولی انواع نخ دمسه ساخته شده از ابریشم، پلی استر، ریون و کتان نیز وجود دارد. نخ گلدوزی از جنس پنبه یک نخ استاندارد برای شماره دوزی محسوب می شود.
این نخ از پنبه مرسریزه شده به منظور محکم تر و همچنین با دوام تر نمودن آن و نیز دادن یک جلوه ابریشمی و براق ساخته شده. این نخ پنبه نیز همانند سایر نخ های گلدوزی،قابل تقسیم به رشته نخ های باریک تر می باشد.
این به آن معنا است که از این رشته نخ ها، به طور جداگانه یا در قالب گروهی، از نخ های شل به هم تابیده می توان در گلدوزی ها استفاده نمود.نخ گلدوزی که از جنس پنبه است دارای رنگ های مختلفی می باشد که یکی از زیباترین آنها نخ گلدوزی چند رنگ است.
نخ گلدوزی چند رنگ دارای یک طیف رنگ با تغییر ملایم و پیوسته در سراسر طول نخ می باشد.در هنگام کار با این نخ در گلدوزی، رنگ نخ با زدن چند کوک تغییر می کند. جنس این نخ می تواند از پنبه،کتان و یا ابریشم باشد.
در  زمینه انتخاب نخ از نظر جنس و رنگ اصلا حساسیت به خرج ندهید و تمام  سعی خود را کنیدتا  نخی را انتخاب کرده باشید که پس از گذشت زمان طولانی، ظاهر و جلوه خود را نیز از  دست ندهد.
این نکته را کاملا به یاد داشته باشید که اگر گلدوزی را برای لباس و یا دستمال های پذیرایی و یا هر وسیله ی دیگری که در طول زمان های طولانی باید از آن استفاده های زیادی کنید، این را در نظر داشته باشید، بنابراین شما باید نخ بسیار مرغوبی و با کیفیتی را انتخاب کنید که استفاده های مکرر و زیاد از آن ، هنر شما را از بین نبرد.چه بسا این هنر نیازمند زمان و درایت و شکیبایی شماست.

انتخاب نوع نخ از نظر بالا بردن کیفیت گلدوزی

نخ یکی از مهم ترین و واجب ترین موارد از وسایل مناسب برای گلدوزی است.در واقع بدون نخ نمیتوان اصلا کار گلدوزی را انجام داد. نخ یکی از وسایل جدا نشدنی از این حرفه ی گلدوزی است.
همچنین نخ مناسب از اهمیت بسیاری برخوردار است. چرا که مستقیما می تواند بر کیفیت گلدوزی و همچنین ماندگاری آن اثر  موثر باشد.بهترین پیشنهاد این است که در هنگام انتخاب نخ دقت فراوانی داشته باشید و فقط به رنگ آن دقت نکنید. بلکه این را بدانید که جنس نخ هم به میزان زیادی بر جلوه گری اثر هنری شما تاثیر گذار است.
یک گلدوزی ممکن است چندین روز و یا چندین هفته طول بکشد. بنابراین بهتر است با انتخاب نخ های با کیفیت، به عمر و دوام گلدوزی خود کمک شایانی کنیم.جهت ایجاد یک طرح ساده برای گلدوزی با دست، نیاز به نخ هایی خاص مانند نخ ابریشمی، کتان، نخ عمامه و گلابتون می باشد، که علاوه بر داشتن ضخامت و مقاومت در برابر پوسیدگی، می توان آن ها را در رنگ های گوناگون به راحتی در بازار تهیه کرد.
یکی دیگر از مواردی که از اهمیت بالایی برخوردار است انتخاب رنگ نخ می باشد، چرا که امروزه تناسب رنگ و پارچه یکی از دغدغه های اساسی اکثر افراد به خصوص هنرجو ها می باشد.
مهم‌ترین اصول در کیفیت نخ، استحکام، شفافیت رنگ، بدون گره، صاف و یکدست بودن و ثبات رنگ داشتن است. زیرا چنین نخی‌ می‌تواند در پیشبرد دوختی زیبا بسیار مؤثر باشد.
نخ گلدوزی متالیک از نخ هایی که رنگ های تند دارند  استفاده می شود و بیشتر در گلدوزی و هنرهای دستی مورد استفاده قرار می گیرد. این نخ از جنس پولیستر می باشد.

کاربرد اصلی نخ گلدوزی نور تاب

کاربرد اصلی نخ گلدوزی نور تاب	نخ گلدوزی نور تاب را با استفاده از موادی به نام  پولی استر می سازند که باعث منعکس شدن  نور می شود. بهترین کاربرد نخ گلدوزی نور تاب برای نمایش اشعه های خورشید است که از این مدل نخ استفاده می شود.
همچنین برای تابلو های گلدوزی شده این مدل نخ کاربرد بسیار فراوانی  دارد. چرا که جلوه و درخشش آنها بر روی دیوار، زیبایی کار شما را صد چندان می کند. نخ نورتاب جلوه خیلی خاصی به گلدوزی می دهد و هما انعکاس نور چشم هر بیننده ای را به خود معطوف می کند.
به یقین در قسمت هایی از طرح در یک گلدوزی نیاز به یک نخ مناسب برای بهتر نشان دادن آن است که بهترین نخ برای این کار نخ نور تاب است.اگر در شب هنگام لامپ های اضافی خاموش شود ابن نخ ها جلوه بهتر و بیشتری را از خود نشان می دهند. کسانی که دنبال جلوه خاص برای اثر هنری خود هستند میتوانند از این نخ گلدوزی نور تاب استفاده نمایند تا جلوه زیبا یی به اثر آنها بدهد. و یک اثری زیبا خلق کرده باشند. 

نماینده تجاری نخ پنبه در کشور

 در کشور ایران نماینده تجاری نخ وجود دارد که نخ های گلدوزی  خوب و با کیفیتی را در اختیار نماینده ها در شهر های مختلف قرار می دهد. در سر تا سر کشور نماینده هایی هستند که نخ پنبه را به صورت خام و رنگی در اختیار خریداران قرار می دهند.به دلیل عرضه این چنین نخ هایی در نمایندگی ها خریداران می توانند بدون واسطه و به قیمت درب کارخانه نخ را خریداری نمایند. در برخی از موارد نماینده تجاری نخ پنبه در نمایشگاه های بین المللی وابسته به این صنعت شرکت می کند تا بتواند در اکثر شهر ها نمایندگی های تجاری را ایجاد کند.نمایندگان تجاری نخ پنبه باید دانش و اطلاعات مربوط به تمامی این نخ ها را دارا باشند تا در مواقع مراجعه خریداران به این نماینده ها بتوانند آنها را راهنمایی کامل کنند.یک نماینده تجاری خود باید آگاه به تمامی امور مربوط به نخ باشد. اکثر نمایندگان نخ پنبه در کشور به مشتریان خود با ضمانت نخ می دهند و این اطمینان را دارند که محصول تولید شده آنها بدون هیچ ایرادی می باشد.از این رو یک خریدار هم میتواند به راحتی و با خیال آسوده نخ های مورد نیاز خود را از آن نماینده تهیه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما