شرکت تجاری نخ پنبه ضایعاتی

نخ پنبه ضایعاتی  توسط شرکت های بزرگ تجاری به کارخانه های تولید نخ فروخته می شود. ضایعات نخ پنبه در واقع قسمت هایی از نخ هستند که برای تولید نخ پنبه درجه یک مناسب نبوده و حین تولید نخ پنبه از بافت و رشته های تولید شده جدا می شوند.

شرکت تجاری نخ پنبه ضایعاتی

اقسام متفاوت ضایعات نخ

اقسام متفاوت ضایعات نخ 	اگر بخواهیم به طور کلی اقسام متفاوت ضایعات نخ را نام ببریم باید بگوییم که عمل ضایعات گیری نخ پنبه از همان زمانی که گیاه پنبه را برای تولید نخ می چینند، شروع می شود. اولین قسمتی که از گیاه پنبه به عنوان ضایعات نخ جداسازی می شود، ساقه گیاه می باشد. ساقه گیاه پنبه بسیار کلفت و ضخیم می باشد و هیچ گونه کارایی خاصی ندارد، به همین دلیل جداسازی شده و دور انداخته می شود.

دومین قسمت ضایعات نخ پنبه برگ های چسبیده شده به‌پنبه می باشند که آنهارا نیز حین ساخت نخ جداسازی می نمایند.‌ رشته گیاه پنبه نیز از اقسام ضایعات پنبه به حساب می آید. البته باید این را بگوییم که ریشه گیاه پنبه یک قسمت کاملا بدر نخور و بدون استفاده نیز و در صنایع دیگر می توان از آن استفاده کرد.‌

به همین دلیل ریشه گیاه پنبه را به شرکت هایی که نیاز دارند می فروشند و یا حتی به شرکت های خارج از کشور صادرات می نمایند. اما مهم ترین و بهترین قسمت ضایعات نخ پنبه قسمت هواکشی گیاه پنبه می باشد. قسمت هواکشی گیاه پنبه در واقع همان قسمت از پنبه می باشد که در بالای گیاه قرار گرفته و این قسمت در واقع یکی از بهترین قسمت های گیاه پنبه نیز به شمار می رود.

قسمت هواکشی با توجه به اینکه جز ضایعات نخ پنبه به حساب می آید اما بازهم دور ریخته نمی شود زیرا می توان دوباره از آن نخ تولید کرد و از آن در صنایع دیگر استفاده نمود. اما اگر از قسمت هواکشی برای تولید نخ پنبه استفاده کنیم به طور قطعی از کیفیت بالا برخوردار نخواهد بود.

کاربرد های مختلف ضایعات نخ پنبه

ضایعات نخ پنبه کاربرد های مختلف و متفاوتی دارد. از هر قسمت ضایعات نخ پنبه یک استفاده متفاوت می شود. برای مثال از قسمت هواکشی که بهترین قسمت ضایعات محسوب می شود برای ساخت انواع نخ های محکم و با مقاومت استفاده می شود. اکثر نخ های ضخیم و کلفتی که شما در بازار ها مشاهده می نمایید از هواکش پنبه ای تهیه می شوند.‌

این قسمت بسیار با کیفیت تر از دیگر قسمت های ضایعات پنبه می باشد و کاربرد دیگر آن این است که برای پر کردن تشک استفاده می شود. البته ضایعات پنبه کاربرد های دیگری نیز دارند، برای مثال از هواکش پنبه ای در صنایع شیمیایی نیز استفاده می شود. ضایعات پنبه در شرکت های تولید کننده نخ پنبه موجود می باشد و با قیمت های بسیار مناسبی به فروش می رسد و این یک مزیت بسیار عالی محسوب می شود.

تفاوت ضایعات هواکش پنبه ای با ریشه ی پنبه ای

تفاوت ضایعات هواکش پنبه ای با ریشه ی پنبه ای	اگر بخواهیم با طور ساده تفاوت‌ضایعات هواکش پنبه ای با ریشه ی پنبه ای را برایتان توضیح دهیم باید بگوییم که این دو، در واقع دو قسمت متفاوت از ضایعات نخ پنبه می باشند که هرکدام با توجه به کیفیت و میزان کاربرد با یکدیگر تفاوت دارند‌. برای مثال هواکش پنبه ای از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار است و با وجود اینکه در هنگام تهیه نخ پنبه جداسازی می گردد اما باز هم می توان از آن برای تهیه نخ های دیگر استفاده نمود.

اما ریشه پنبه ای از کیفیت بسبار کمتری برخوردار می باشد و در واقع می توان گفت ریشه پنبه ای جز قسمت های ضایعاتی درجه دو به شمار می رود. از ریشه پنبه ای برای پر کردن تشک و بالشت نیز استفاده می گردد. خریداران ریشه پنبه بیشتر از آن برای ساخت تشک های جهیزیه استفاده می کنند و معتقد هستند که نرمی و لطافت خاصی دارد و برای تشک بسیار مناسب است.

هزینه یابی تجارت بین المللی نخ پنبه

اگر بخواهیم به طور کلی هزینه یابی تجارت بین المللی نخ پنبه را برایتان شرح دهیم باید بگوییم که تجارت نخ پنبه، تجارت بسیار پر سودی برای شرکت های ایرانی است و هرچقدر که مصرف نخ پنبه در جهان بیشتر شود، میزان صادرات شرکت های ایرانی نیز بیشتر می شود.

شرکت‌ های ایرانی توانسته اند رتبه بسیار بالایی در تجارت نخ پنبه به دست بیاورند. شرکت های بسیار زیادی در سر تاسر کشور وجود دارند که به تولید نخ پنبه درجه یک پرداخته اند، این شرکت ها تمام سعی و تلاش خود را می کنند که محصولات با کیفیت و درجه یک بسازند و بتوانند آنهارا با مناسب ترین قیمت با دست مشتریان عزیز خود برسانند.

هدف این شرکت ها از این همه سعی و تلاش این است که بتوانند رضایت مشتریان خود را به دست بیاورند. بخش عمده ای از نخ پنبه تولید شده توسط شرکت‌های ایرانی به سر تاسر جهان صادرات می شود. نخ پنبه ایرانی در میان صنعتگرانی که از این نخ برای صنعت خود استفاده می نمایند بسیار محبوب شده و طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.

علت این محبوبیت کیفیت بسیار بالای نخ پنبه می باشد. همانطور که همه ما می دانیم محصولات ایرانی بسیار درجه یک و با کیفیت هستند و همین مورد باعث شده است که طرفداران بسیاری داشته باشند و در سطح تجارت بسیار خوبی قرار بگیرند. شرکت های ایرانی این امکان را فراهم کرده اند که خریداران بتوانند با خرید جمله ای نخ پنبه از مزایای این خرید بهره مند گردند.‌

شاید برایتان سوال باشد که خرید جمله ای چیست و چگونه می تواند  باعث کاهش قیمت نخ پنبه شود که در ادامه به این سوال شما پاسخ داده ایم. خرید جمله ای به این شکل است که ابتدا خریدار برای خرید نخ پنبه شرکت تولید کننده آن مراجعه می کند، سپس به جای خرید صد عدد نخ پنبه یکجا هزار عدد از این محصول را خریداری کرده  و اینگونه در طرح تخفیفاتی شرکت قرار می گیرد که در نتیجه می تواند نخ پنبه را با قیمت بسیار مناسب تری خریداری کند.

شرکت برای خریدارانی که از خرید جمله ای استفاده می نمایند تخفیفات بسیار خوبی در نظر گرفته است و این به این دلیل است که شرکت در مدت زمان کمتری توانسته مقدار محصول بیشتری را به فروش برساند و به سود بیشتری دست پیدا کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما