صادرات نخ پلاستیکی رنگی

نخ ها امروزه در صنایع مختلف بسیار پرکاربرد می باشند، اگرچه در گذشته برای ساخت و تولید نخ از پشم و پنبه استفاده می شد اما امروزه ما نمونه های پلاستیکی این محصولات را نیز مشاهده می کنیم که اغلب دارای درجه کیفی بالایی هستند. با تولید انبوه نخ های پلاستیکی ما از بزرگ ترین صادر کنندگان این محصولات شناخته می شویم، ایران علاوه بر صادرات نمونه های ساده انواع نخ، صادرات نخ پلاستیکی رنگی را نیز به عهده گرفته است که طرفداران آن بی شمار می باشد.

صادرات نخ پلاستیکی رنگی

موارد کاربرد نخ پلاستیکی رنگی

موارد کاربرد نخ پلاستیکی رنگی نخ های رنگی امروزه در ساخت و تولید انواع پارچه و لباس بسیار پرکاربرد هستند، برخی از نخ ها سایز بسیار کوچکی داشته و جزو نخ های نازک به شمار می روند که از آن ها در جهت ساخت پارچه های ظریف استفاده می شود، در این بین از نخ های ضخیم نیز برای تولید پارچه های زمستانه استفاده می شود.

مهم ترین کاربردهای نخ پلاستیکی رنگی:

  • ساخت و تولید انواع لباس های مردانه و زنانه
  • تولید رویه های مبل و صندلی
  • ساخت پرده
  • تولیدی های فرش و گلیم
  • ساخت پتو و بالشت

تولید نخ مرغوب در ایران با رنگ های مختلفی انجام می شود و شما نیز می توانید مطابق با نوع استفاده و سلیقه ای که دارید رنگبندی مختلفی از این محصولات را تهیه و استفاده نمایید. در میان صدها مدل رنگ که برای ساخت و تولید نخ استفاده می شود، رنگ های مشکی و سفید بیشترین استفاده را دارد.

نخ رنگی برای ساخت و تولید محصولاتی استفاده می شود که بیشتر در منازل از آن استفاده می شود، امروزه استفاده از مواد پلاستیکی و پلیمری برای ساخت نخ بسیار رایج بوده و افراد زیادی برای کاستن در هزینه ها ترجیح می دهند تا بجای خرید نخ های ابریشمی و پشمی گران قیمت، از مدل های ساخته شده از جنس پلاستیک تهیه و استفاده کنند.

مرکز توزیع نخ پلاستیکی رنگی

مرکز توزیع نخ پلاستیکی رنگی سفارش نخ باکیفیت می تواند در رنگ های گوناگونی انجام شود و شما به عنوان خریدار می توانید مدل هایی با رنگ دلخواه را سفارش دهید، نخ های رنگی اکثرا در کلاف های مختلفی به صورت کیلویی و یا متری به فروش می رسند که در ضخامت های مختلف ارائه شده اند.

مرکز توزیع نخ پلاستیکی رنگی در تلاش است تا قیمت محصولات خود را در پایین ترین حد ممکن قرار داده تا مشتریان زیادی را جذب نماید، شما به عنوان خریدار می توانید به جای صرف هزینه های بالا در حخت خرید نخ های وارداتی، نمونه های تولید شده در ایران را تهیه و استفاده کنید، برای خرید این محصولات نیز می توانید از بسترهای آنلاین ما استفاده کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما