فروشگاه اینترنتی نخ پنبه مکرومه

نخ مکرومه از نخ پنبه به صورت زنجیره وار به هم بافته شده است که بسیار مقاوم و مستحکم می باشد. نام دیگر آن نخ قیطان است و برای تولید صنایع دستی از این نوع نخ استفاده می شود. از کاربرد مکرومه بافی می توان به بافت کیف دوشی و دستی، کیف پول، آویز، پادری، ساک و سبد آشپزخانه و روتختی و غیره، اشاره کرد. این نوع نخ در کیفیت و ضخامت های مختلف با قیمت های متفاوت، متفاوت تر از نخ های دیگر در بازار خود را نشان داده است. از اینرو علاوه بر فروش حضوری، فروشگاه های اینترنتی نخ پنبه مکرومه نیز راه اندازی شده است که به صورت غیرحضوری نیز فعالیت دارند.

فروشگاه اینترنتی نخ پنبه مکرومه

تعریف جامع از نخ پنبه مکرومه

تعریف جامع از نخ پنبه مکرومه	نخ پنبه مکرومه که از نوع پنبه ای می باشد، جنس بسیار نرم و لطیف آن در درجه اول بوده؛ استفاده از نخ پنبه مکرومه از گذشته وجود داشته و در بافت انواع پوشاک از آن استفاده می شده اما امروزه برای بافت انواع لوازم تزئینی در دکوراسیون داخلی خانه به صورت گره های متنوعی زده می شود. نمونه هایی از قبیل رومیزی و جاگلدان و … با ترکیب رنگ های زیبا و خاص و جذاب ایجاد می شود که هنر هنرمندان را نمایش می کشد.

انواع نخ های مکرومه علاوه بر نخ پنبه، از نخ کتان، نخ پلی استر، نخ ابریشم، نخ مکروم سه سوزنه و … بافته می شود که هر کدام با یکدیگر متفاوت هستند و قیمت های متفاوتیک را ایجاد کرده است. 

برای خرید نخ پنبه مکرومه مرغوب و درجه یک بهتر است آن را از مراکز معتبر و مطمئن خریداری کنید تا از کیفیت آن مطمئن شوید تا قیمت مناسب و ارزان داشته باشد.

نخ پنبه مکرومه نسبت به سایر جنس ها، جنس نخ آن انعطاف پذیر تر و مستحکم تر بوده و این به دلیل نوع الیاف آن است. خصوصیات و ویژگی های این نوع نخ آن را از سایر نخ ها متمایز کرده است. 

این نوع نخ توسط کارخانه جات معتبر در سراسر کشور تولید می شود که دارای قیمت مقرون به صرفه ای می باشد و این یکی از مزایای این نخ است. بهتر است از نوع اعلا آن برای مکرومه بافی تهیه شود؛ زیرا جنس های با کیفیت کار را بسیار تمیز و زیبا نشان می دهد.

ویژگی های اختصاصی نخ پنبه مکرومه

مکرومه هایی که از الیاف نخ پنبه ای تولید شده اند، نسبت به انواع دیگر نخ ها دوام و استحکام بالایی دارند و نیز در برابر شرایط محیطی از مقاومت بالایی برخوردار هستند. همچنین در برابر حرارت و مواد قلیایی رقیق مقاومت بیشتری خواهد داشت اما باید آن را دور از مواد قلیایی قوی و مواد اسیدی و نیز دور از آفتاب قرار داد تا همر طولانی داشته باشند و تغییر رنگ ندهند.

از ویژگی های اختصاصی این نوع الیاف می توان گفت که از علاوه بر ویژگی فیزیکی که دارد از لحاظ خصوصیات شیمیایی نیز با الیاف های دیگر متفاوت بوده و آن را متمایز کرده است.

نخ های مکرومه که بیشتر در رنگ های سفید و شیری تولید شده، نسبت به رنگ های دیگر پرفروش تر می باشد. نوع پنبه ای آن بسیار نرم و انعطاف پذیر بوده و هنگام کار با آن رضایت بیشتری خواهید داشت.

نخ پنبه ای که به آن طلای سفید نیز گفته می شود، رنگ سفید آن مرغوب دار می باشد.  هرچه الیاف آن بلند تر باشد قطر نخ پنبه ای کمتر است و این نوع نخ، نرم تر می باشد.

همچنین این نوع نخ ها خاصیت ارتجاعی زیادی ندارند. نخ هایی که خاصیت ارتجاعی دارند از الیاف مصنوعی در ترکیب آن استفاده شده است.

پنبه هایی که به کارخانه ها برده می شود برای تبدیل شدن به نخ پنبه، شانه زده می شوند و سپس دسته بندی می شوند و پس از پیچاندن و تاباندن به رشته های بلند نخ تبدیل می شود که از آن در صنایع مختلفی مانند مکرومه بافی استفاده می شود.

کاربرد نخ مکرومه در صنعت

کاربرد نخ مکرومه در صنعت	نخ مکرومه که نخ آن متفاوت و ضخیم تر از نخ های دیگر می باشد، نوعی نخ کاموا بوده که در صنایع هنرهای دستی و تزیینی نقش بسیار مهمی را ایفا کرده است. انواع طرح ها و مدل های مختلف بسته به هنر هنرمندان خلاق، طراحی می شود و در بازار می توانید نمونه‌ای متنوعی این هنر را مشاهده کنید. 

امروزه کاربرد و نقش نخ مکرومه در صنعت جایگاه ویژه ای دارد.  علاوه بر موارد گفته شده در بالا بستگی به ذوق و سلیقه هنرمند دارد که چه نقش و طرحی را ایفا کند که هم زیبا و هم منحصر به فرد باشد.

برخی از کاربردهای دیگری که می توان از نخ مکرومه داشت این است که بعنوان دکوراسیون در فضای داخل آتلیه ها، بافت صندلی های معلق در فضای داخل و یا فضای بیرون ساختمان ها، برای تزئین در دیوارها و یا به عنوان نرده در پله ها، به عنوان پرده در درب ورودی اتاق ها و نیز رو بالشتی و کوسن ها، ظروف شیشه ای متنند مربا و … و یا به عنوان جاشمعی، برای صندلی و مبلمان، ساخت چهارپایه ها و پاف ها، آویزهای روشنایی یا همان لوستر، برای تزیین اتاق کودک، ایجاد طاقچه و قفسه برای قرار دادن اشیا و مجسمه درون آن، بافت پارتیشن ها، دور قاب عکس و آینه و بسیاری از موارد دیگر که می توان آن را خلاقانه ایجاد کرد.

برای تنوع دادن در هنر مکرومه بافی با نخ، از مهره هایی نیز استفاده می شود که زیبایی را دوچندان کرده و نمای زیبایی را به کار می بخشد.

چگونه به کشورهای خارجی صادرات نخ پنبه داشته باشیم؟

کارخانه های تولید نخ پنبه نقش مهم را در صادرات و نیز بالا بردن رونق اقتصادی در کشور دارند. 

آنان با تولید نخ پنبه های مرغوب و درجه یک و با صادرات آن توسط شرکت های متعددی در کشور می توانند به رشد اقتصادی و در نیز به سوددهی بالا در کشورمان کمک بزرگی کنند.

رضایت خریدار در درجه اول در اولویت قرار دارد و بایستی محصولاتی که برای صادرات انتخاب و ارسال می شوند با بهترین شرایط و بهترین قیمت به سایر کشورها صادر شود.

با بازاریابی می توان به افزایش تقاضا از سوی کشورهای دیگر روبرو شد و نیز با کاهش صادرکنندگان نخ پنبه ای به کشورهای متقاضی می توان راه را برای عرضه این محصول به سایر کشورها باز کرد.

صادرات نخ پنبه ای توسط شرکت های متعددی در سراسر کشور انجام می شود و با رعایت قوانین خاصی انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما