فروشگاه معتبر نخ پلی استر ایرانی در اصفهان

بیشترین سهم الیاف تولیدی به الیاف پلی استر اختصاص دارد. پلی استر مانند دیگر الیاف به روش صنعتی تولید می شود. پلی استر در تمام کشور های دنیا استفاده می شود. نخ پلی استر ایرانی یکی بهترین مدل های این نوع نخ می باشد.

فروشگاه معتبر نخ پلی استر ایرانی در اصفهان

نام های متفاوت نخ پلی استر در جهان

نام های متفاوت نخ پلی استر در جهان	پلی استر در تمامی کشور های دنیا و در چندین صنعت مختلف مورد استفاده های زیادی قرار می گیرد. نخ پلی استر در جهان دارای اهمیت زیادی است. در اینجا چند مورد از کاربرد های این محصول را نام می بریم. پلی استر در نخ های کشیده شده جهت استفاده در صنایع بافندگی و تولید پارچه های پرده ای، چادر زنانه و… کارایی دارد.

پلی استر در نخ های کشیده شده جهت استفاده در جوراب ها و رومبلی ها و… مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول همچنین در تاپس ها استفاده می شود. تاپس جهت تولید پارچه های مانتویی و فاستونی استفاده می شود.

از دیگر کاربرد های این محصول استفاده شدن در الیاف است. از الیاف در کارخانه جات ریسندگی استفاده می شود. امروزه در کشور های مختلف الیاف پلی استر با نام های گوناگون ساخته می شود. در انگلستان به آن تریلن در آلمان به آن ترویرا در فرانسه به آن ترگال و در ایتالیا به آن تریتال می گویند.

همچنین در ژاپن تترون و در آمریکا داکرون نامیده می شود.

این محصول در صنایع دیگری نیز به کار می رود از جمله فرش و موکت، عایق های حرارتی و رطوبتی، لحاف، تشک، بالش و متکا، انواع مبل راحتی، فیلتر و فیلتر سازی و صد ها مورد دیگر کارایی دارد و مورد استفاده قرار می گیرد. محصولات از جنس پلی استر در تمام جهان بازار خوبی دارد و مردم از این محصولات در زندگی خود به صورت های مختلف استفاده می کنند. 

مشکلات عمده نخ پلی استر

نخ پلی استر علاوه بر مزایایی که دارد معایبی نیز دارد. این نخ در برخی از فرش های ماشینی مورد استفاده قرار می گیرد. پلی استر به مواد شوینده دارای الکل حساس است و به مرور زمان و با شست و شو رنگ اصلی خودش را از دست می دهد. نخ های پلی استری که در فرش ها به کار می روند بسیار نازک بوده و عمر کوتاهی دارند.

فرش هایی که در آنها از نخ پلی استر استفاده شده است توانایی تحمل شست و شو زیاد را ندارند و شکل اولیه خود را از دست می دهند.

اگر از فرشی که در آن از الیاف پلی استر استفاده شده در مکان هایی با رفت و آمد زیاد استفاده شود موجب سفت شدن و کوبیده شدن فرش می شود. این نوع فرش که در آن نخ پلی استر به کار رفته قیمت ارزان نسبت به فرش های دیگر موجود در بازار دارد.

پلی استر در برابر وسایل و اشیا داغ مقاومتی نشان نمی دهد و به سرعت تغییر شکل می دهد. همچنین نمونه های بی کیفیت این نخ در بازار نیز موجود می باشد که کیفیت بسیار پایینی دارد و هیچ مقاومتی ندارد و زمان بسیار کمی کار می کند.

رقابت نخ های پلی استر با نخ پنبه

رقابت نخ های پلی استر با نخ پنبه	همانطور که گفته شد الیاف پلی استر از روش های صنعتی به وجود می آید. این محصول می تواند جایگزین مناسبی برای نخ های پنبه ای باشد. نخ های پلی استر از مواد شیمیایی به دست می آیند و به همین علت دارای استحکام بالایی هستند.

الیاف پلی استر دارای خواص مهمی همچون ثبات ابعاد و برگشت پذیری نیز می باشند. همچنین این محصول دارای مقاومت سایشی فراوان در مقابل نور خورشید و انواع شوینده ها است. از دیگر خواص مهم الیاف پلی استر این است که ثبات رنگی بالایی دارد و احتیاج به اتو ندارد.

مواد قلیایی رقیق به این نوع الیاف هیچ آسیبی نمی زنند، البته مواد قلیایی گرم و قوی به آن آسیب می زنند. الیاف پلی استر ویژگی های مهمی از جمله: گرم ، نرم، سبک، بادوام، قابل شست و شو، بهداشتی و ضد آلرژی دارد.

الیاف پلی استر در همدیگر نمی پیچند و رطوبت و بو نمی گیرند. نخ های پلی استر مانند نخ های پنبه در عروسک سازی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. الیاف پلی استر برخلاف الیاف پنبه ای مقاومت فوق العاده ای در برابر چروک شدن دارند و این یکی از خصوصیات بارز این الیاف می باشد. الیاف پلی استر استحکام خوبی دارند. استحکام این محصول در حالتی که خیس است برابر با حالت خشک می باشد.

پارچه هایی که در آن ها از نخ پلی استر استفاده شده چروک نمی شوند و همیشه شکل و ظاهر خود را حفظ می کنند. پلی استر به دلیل ساختمان شیمیایی خود کریستالی است و به همین علت جذب رطوبت آن بر خلاف نخ پنبه ای کم است و همین سبب می شود که مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی داشته باشد. عواملی همچون بید و کپک و باکتری به الیاف پلی استر آسیبی نمی زند. 

راهکار های طلایی جهت صادرات بین المللی نخ پنبه

راه کاری که باعث افزایش صادرات بین المللی نخ در کشورمان می شود در ایتدا حمایت داخلی می باشد. ابتدا باید این محصول در ایران به فروش برسد و مردم از محصولات داخل حمایت کنند تا این محصول می تواند پیشرفت کند.

بازار رقابت نخ های پلی استر بسیار داغ است پس شرکتی که می خواهد وارد این بازار شود باید حتما کیفیت خود را بالا نگهدارد و از بهترین مواد اولیه در تولیدات خودش استفاده کند.

استفاده از بازاریاب های حرفه در این زمینه می تواند کمک شایانی در افزایش دادن صادرات نخ پنبه بکند. بازاریاب ها با محارتی که دارند می توانند مشتریان را در خارج از کشور مجاب کنند که از محصول نخ پنبه ایران خریداری کنند.

شرکت ما مفتخر است که چندین سال توانسته بهترین و با کیفیت ترین نخ پنبه را در کشور پخش کند و رضایت مشتریان را تا حدود بسیار زیادی برآورده سازد. هم چنین شرکت ما مفتخر است که توانسته نخ پنبه ایرانی به کشور های دیگر صادر کند.

شما هم اکنون می توانید با تماس گرفتن با یکی از شماره های درون سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید و مشورت های لازم در خصوص خرید عمده نخ پلی استر و نخ پنبه را از آنها بگیرید. همچنین می توانید با سر زدن به سایت شرکت ما با انواع مختلف نخ آشنا شوید و محصول مورد نظر خودتان را خریداری کنید. امیدوارم از مطالب کمال استفاده را برده باشید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما