فروش مستقیم نخ پنبه خام ارزان

پنبه یک محصولی است که از مزارع کشاورزی به دست می آید و از آن نخ تولید می شود. این نخ جهت تولید انواع پوشاک به کار برده شده که جنس بسیار نرم و لطیفی دارد. فروش مستقیم نخ پنبه خام ارزان قیمت برای مشتریان در سراسر کشور مقدور می باشد.

فروش مستقیم نخ پنبه خام ارزان

اطلاعات کامل در مورد نخ پنبه خام

اطلاعات کامل در مورد نخ پنبه خام	گیاه پنبه از پر کاربرد ترین گیاهان است که در ایران و در شهر هایی مانند اصفهان به وفور یافت می شود. الیاف پنبه بسیار نرم است و حالت پف دار به خود گرفته که جنس آنها از سلولز می باشد.

از آنجایی که پنبه از لحاظ مصرف و اقتصادی اهمیت زیادی را قائل شده است به آن طلای سفید نیز می گویند. هند و آفریقا از بزرگ ترین تولید کنندگان این محصول می باشند. پنبه را به شکل رشته رشته در می آورند و به عنوان نخ و پارچه در صنعت پوشاک مورد مصرف قرار می گیرد. نخ خام پنبه را می توانند با استفاده از دستگاه پنبه ریسی مخصوص تولید کنند که در زمان بسیار کم نخ های زیادی به دست می آورد.

برای اطلاعات کامل تر از این نخ می توانید با متخصصان در این مرکز ارتباط برقرار کنید و انتخاب درستی داشته باشید. آن
ها تازه ترین نرخ محصولات ایرانی و قیمت نخ پنبه را در دسترس تان خواهند گذاشت. این گونه از تفاوت قیمت های الیاف طبیعی و
مصنوعی را هم مطلع خواهید شد. 

کارخانه های تولید کننده انواع نخ پنبه خام از بهترین مواد برای تولید محصولات خود استفاده می نمایند. آن ها در
خط تولید خود سعی می کنند که دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته ای را به کار برند تا به
این طریق بتوانند نمونه های مرغوب را به خریدار ها بفروشند
. این کالا ها در بین
مشتری ها طرفدار های زیادی را پیدا کرده اند؛ زیرا دارای جنس خوب و نرم و لطیفی 
می
باشند و در رنگ های بسیار شگفت انگیز و جذاب تهیه می شوند.

تفکیک نخ از نظر جنس

از دیرباز استفاده از نخ از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و تا امروز جنس های گوناگونی را به خود اختصاص داده است. تفکیک نخ از نظر جنس را به صورت زیر می توان معرفی نمود:

  • نخ طبیعی
  • نخ مصنوعی
  • نخ مخلوط

نخ ها از نظر رنگ و مواد تشکیل دهنده بسیار متفاوت و متنوع هستند. نخ ابریشمی، نخ پنبه، نخ فاستونی، نخ پلی استر و… از نمونه های بارز این محصول هستند. هر کدام از نخ ها ویژگی های مخصوص به خود را دارند که برای لباس های خاصی به کار می روند. در این بین می توان گفت نخ پنبه بیشترین استفاده را دارد و در دسته نخ های طبیعی قرار گرفته است.

نخ های ابریشم از ضخامت های مختلفی بهره مند است و می توان آن را در لیست نخ های مصنوعی بر شمرد. در ادامه می توان اطلاعات بیشتری در این زمینه ارائه نمود:

  1. الیاف مصنوعی: این گونه از الیاف با استفاده از فناوری های
    جدید تولید می شوند. آن ها شامل ویسکوز، آکریلیک و غیره هستند که برای پارچه های متنوع مورد استفاده قرار می گیرند. البته این نوع از محصول، خود کیفیت های
    گوناگونی را دارا است که بهترین آنها را عموماً از نوع الیاف مرغوب تولید و به
    بازار عرضه می دارند
  2. الیاف طبیعی: این نوع
    از محصول شامل پنبه، پشم و… می باشند. از این الیاف پوشاکی با کیفیت
    عالی تولید گردیده که در بازار هم قابل دسترس می باشند.

جلوگیری از اشتباهات رایج در انتخاب نوع نخ در خیاطی

جلوگیری از اشتباهات رایج در انتخاب نوع نخ در خیاطی	در انتخاب نوع نخ خیاطی باید دقت نمود و از اشتباهات رایج در این زمینه جلوگیری کرد. برای نمونه جهت پارچه های نازک و ظریف باید از نخ ابریشمی با ضخامت کم استفاده نمود. علاوه بر آن برای این پارچه ها می توان از نخ پنبه نازک با روکش پلی استر استفاده نمود.

برای پارچه هایی که دارای ضخامت متوسط هستند استفاده از نخ ابریشم 50 یا نخ پنبه خام با روکش پلی استر بهترین گزینه می باشد. برای پارچه های ضخیم نیز می توان از نخ پنبه 50 با روکش پلی استر استفاده کرد.

در ایران کارخانه های تولیدی انواع نخ وجود دارد. البته در همین ابتدا گفته شود که این کالا را به روش های مختلفی تولید می
کنند. اول این که امروزه کارخانه های بزرگ و کوچک نساجی ایجاد شده اند که نخ ها را
در مدل ها و طراحی های متفاوتی وارد بازار کرده و به فروش می رسانند. آن ها به شکل
گسترده ای در این حوزه فعالیت می نمایند

دوم کارگاه های کوچکی
هستند که به روش های قدیمی و با دست نخ ها را در مدل های متنوعی تولید می
نمایند. آن ها تعیین کننده نوع نخ در خیاطی و نرخ آن
می باشند و این کالای خود را در هر طرح و رنگی که مشتری سفارش
دهید تولید می نمایند. عرضه عمده این محصول با توجه به تولید انبوهی که دارد بسیار مورد استقبال قرار گرفته و بسیاری از هزینه ها را کاهش داده است.

وضعیت تجارت نخ در ایران

نخ از پر کاربرد ترین محصولاتی است که همه روزه در جهان و به ویژه در ایران به صورت رایج استفاده می شود. این محصول در کارخانه های نساجی بزرگ و کارگاه های کوچک مورد مصرف قرار گرفته و اطلاع از نوع جنس و کاربرد آن برای همه خیاطان لازم است. 

برای استفاده از نخ باید نکات گوناگونی را رعایت نمود. برای مثال انتخاب رنگ نخ بسته به رنگ پارچه دارد و باید کاملا هماهنگ باشد. بهتر است نخی که انتخاب می کنید از رنگ پارچه مورد نظر مقداری پر رنگ تر باشد.

با توجه به مصرف گسترده پوشاک در کشور و صادرات آن به دیگر کشور ها می توان گفت وضعیت تجارت نخ در ایران رو به رشد بوده است. ایران کشوری است که از قدیم تا کنون به تولید و مصرف نخ توجه ویژه ای داشته است. بسیاری از متخصصان ایرانی در این زمینه به تولید گونه های جدید نخ مصنوعی و مخلوط پرداخته و آن را به دیگر مصرف کنندگان در بازار خارجی معرفی نموده اند.

در کل کارخانه های تولیدی صنعتی، این گونه از محصول را در انواع بسیار زیادی ساخته
و به فروش می رسانند. آن ها عمدتاً فروش شان گسترده تر است؛ یعنی به سر تا سر کشور
محصولات خود را عرضه می دارند و به فروش می گذارند.
در کشور بسیاری از مشتریان و خریداران به صورت کلی و عمده این محصول را تهیه می نمایند که از نظر اقتصادی دارای صرفه زیادی می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما