فروش نخ پنبه ازبکستان با نازلترین قیمت

کشور ازبکستان هم تولید کننده پیشرو پنبه و هم صادر کننده آن است. دولت اقدامات زیادی را برای تقویت مصرف داخلی پنبه انجام داده است. ازبکستان در بین برترین
تولید کنندگان و صادر کنندگان پنبه در جهان قرار دارد.
 همچنین، مصرف نخ پنبه ازبکستان در داخل کشور با سرمایه گذاری های جدید سال به سال رو به رشد بوده است
که این امر باعث کاهش صادرات پنبه شده است.

دولت ازبکستان سطح زیر کشت پنبه را 185،000 هکتار کاهش داد زیرا بازده مزرعه بسیار پایین تر از میانگین کشور بود. این مناطق شامل مناطق شور و کوهستانی است که می توان رشد سایر محصولات را تسهیل کرد.


فروش نخ پنبه ازبکستان با نازلترین قیمت

مزیت برتر نخ پنبه نسبت به پلی استر

مزیت برتر نخ پنبه نسبت به پلی استر	محدود کردن هزینه قابل توجه با کاهش محتوای پلی استر در پارچه های رایانه ای بدون تأثیر علاقه مصرف کننده قابل دستیابی است. 1 نوع فیبر، نوع مخلوط، انقباض و ساختار نخ روی خواص اصطکاک پارچه را تحت تأثیر قرار می دهد .2 با افزایش محتوای پلی استر، مقاومت در برابر شکست و قابلیت توسعه ترکیب پلی استر-ویسکوز را می توان افزایش داد. با توجه به یک مطالعه، تأثیر مراحل اتمام، یعنی تمیز کردن، سفید کردن، آبکاری و رنگ آمیزی، بر روی خواص مکانیکی پارچه مخلوط PC منجر به نرم شدن پارچه پس از شستشو و رنگ آمیزی می شود، در حالی که بعد از جوش و تنظیم گرما سفت می شود. پس از اتمام خستگی، درخشان شده و مقاومت به خم شدن کاهش می یابد.

از نظر تأثیر خواص نخ بر خصوصیات مکانیکی پارچه، نیروی بیرون کشیدن نخ به طور معکوس متناسب است ، در حالی که استحکام شکستن نخ با مقاومت پارگی پارچه بطور مستقیم متناسب است. استحکام پارچه نیز تحت تأثیر فاکتور پوششی است. یک مدل آماری برای پیش بینی استحکام مخلوط PC وجود دارد. و نوع فیبر در تغییر ضخامت پارچه تغییر می کند.

نخ پنبه مقاوم در آب و هوای مختلف

نخ پنبه ای کارتونی

به دست آمده از پنبه خام کوتاه ، آن نخ نخی است که کارتینگ آن انجام نشده است. از کیفیت پایین تری نسبت به نخ نخی شانه دار برخوردار است. نرمی پارچه های ساخته شده از نخ های قلاب دار کمتر است. آنها پارچه ای گشاد ، خشن و مو تشکیل می دهند. آنها کم رنگ و کثیف دیده می شوند.

نخهای حلقه ای کارتن دار در بافندگی پارچه های ورزشی ، کتانی ، جین (شلوار جین آبی) ، بند ناف ، حوله ، پارچه اثاثه یا لوازم داخلی ، پارچه های خانگی ، پارچه های فنی استفاده می شود.

نخ نخ حلقه ای پنبه ای

نخ پنبه ای با کیفیت شناخته شده است و از طریق ورق زدن پنبه های خام بلند و ریز از دایره پنبه شانه دار و از طریق چرخاندن الیاف کوتاه کوتاه تشکیل می شود. برای تولید این نوع نخ با کیفیت و گران قیمت ، بودجه زیادی لازم است. صاف و نرم است.

نسبت به نخ قلمه دار تمیزتر و یکدست تر است. پارچه های ساخته شده از نخ های شانه دار در مقایسه با پارچه های ساخته شده از نخ قلاب دار از کیفیت بهتری برخوردار هستند. این جاذب آب است. این ماده در پوشاک زنان ، مردان و کودکان ، لباس داخلی و خارجی و منسوجات خانگی استفاده می شود.

ویژگی منحصر به فرد نخ پنبه ازبکستان

ویژگی منحصر به فرد نخ پنبه ازبکستان	ازبكستان در ميان كشور هاي آسياي مركزي داراي امكانات نسبتا خوب اقتصادي در زمينه هاي
صنعت و كشاورزي است. پس از جنگ جهاني دوم ،رشد اقتصادي ازبكستان آغاز شد و در
زمينه هاي صنايع معدني ،فلزات آهني و رنگي، كارخانجات صنعتي از جمله هواپيما سازي،
منسوجات و پنبه پاك كني به پيشرفت هايي نائل آمده است. خصوصي سازي در اين كشور
به تدريج در تمام بخشهاي اقتصادي كشور آغاز شده است. از جمله سفارشات دولتي و يارانه
به تدريج در حال حذف شدن هستند. اتخاذ سياستهاي اقتصادي مذكور به همراه وجود امنيت
لازم براي شروع فعاليتهاي اقتصادي باعث شده كه كشور هاي خارجي را براي سرمايه گذاري
به اين كشور جذب كند.

نخ پنبه مقاوم، پارچه اصلی صنعت مد است. هر کمد احتمالاً درصد زیادی از پارچه های نخی را شامل می شود ، خواه آنرا پنبه ای ساده ، پنبه رنگی یا مخلوط پنبه باشد. پنبه یک الیاف طبیعی است که از گیاهان پنبه ای استفاده می شود که تاریخ مصرف آن به هزاره پنجم B.C می رسد.

پنبه قديمي ترين محصول
كشاورزي در ازبكستان محسوب مي شود . از آنجا كه ازبكستان داراي شرايط مطلوب آب و
هوايي مناسب براي كشاورزي مخصوصا كشت پنبه است اين كشور از اين مزيت بالقوه استفاده
كرده و نيازپنبه داخل كشور را تامين نمود. با افزايش توليد پنبه و مصرف آن در داخل به تدريج
راه براي رشد صنايع نساجي كشور ازبكستان نيز هموار شد به طوري كه تقاضا براي
منسوجات مخصوصا نخ پنبه اي چه از داخل كشور وچه براي صادرات بسيار زیاد شد. تولید نخ به حدود 250000 تن رسيد كه بيش از 50 درصد آن صادر مي شود و این از مزیت نخ پنبه ازبکستان به شمار می رود.

بهترین وارد کننده نخ پنبه از ازبکستان

پنبه خام برای صادرات محدود است ، اما صادرات نخ و پارچه نخی ازبکستان رو به افزایش است. چین و روسیه در MY 2018- 19 وارد کننده نخ پنبه ازبک بودند و اکنون در ازبکستان به یکی از مهمترین تأمین کنندگان نخ پنبه به ترکیه تبدیل شده است. مقصد های صادراتی نخ پنبه ازبک در MY 2018-19 کشورهای بلاروس و ایران بودند. ازبکستان همچنان به عنوان پیشرو در زمینه تولید پارچه های نخی به روسیه است. لهستان ، کره ، قزاقستان ، آلمان ، بلاروس و چین نیز عمده واردکنندگان پارچه پنبه ازبک هستند.

عرضه و توزیع پنبه به دلیل تولید بیشتر ، مصرف و واردات بیشتر در پنج سال گذشته افزایش یافته است. میزان تولید و مصرف هر دو در طول سال 2005/06 با 2.2 میلیون تن و واردات 390،000 تن تخمین زده می شود. در حالی که تولید و مصرف به ترتیب در 5 سال گذشته 22.5٪ و 23.5٪ افزایش یافته است ، واردات در مدت مشابه با 109٪ افزایش داشته است. واردات عمده در سال 2005/06 از ایالات متحده ، برزیل ، هند ، مصر و استرالیا بود ، همانطور که در شکل 6.18 نشان داده شده است. پنبه از 95 کشور مبدا وارد پاکستان می شود. در طی سالهای 2002-2005 ، پاکستان بالاترین خریدار پنبه پیما ایالات متحده بود. در سال 2005/06 ، پاکستان بزرگترین خریدار انواع و اقسام بلند و طولانی مصر است. اسپینرهای پاکستان نیز پنبه های آفریقایی را عمدتاً از آنگولا ، بوتسوانا ، غنا ، مراکش ، نیجر ، مالی ، موزامبیک ، بنین ، ساحل عاج ، بورکینا فاسو و توگو وارد کردند. این خصوصیات از خندیدن شدید تا خندیدن متغیر بود. براساس داده های حمل و نقل که توسط اداره آمار فدرال ثبت شده است ، کاهش قابل توجهی در واردات از غرب آفریقا رخ داده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما