قیمت عمده نخ پلی استر پنبه

نخ پلی استر پنبه یک از انواع نخ های پر کاربرد در صنعت نساجی است که برای مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. در حال حاضر نخ پلی استر توسط نمایندگان فروش به سراسر کشور عرضه می شود  و با استقبال ویژه ای روبرو شده است. اگر شما خریدار عمده این محصول هستید می توانید جهت اطلاع از قیمت عمده با نمایندگان فروش در ارتباط باشید و لیست قیمت را از آنها دریافت نمایید.
خرید عمده باعث شکسته شدن هزینه های خرید می شود و برای شما بسیار به صرفه خواهد بود. 

قیمت عمده نخ پلی استر پنبه

آشنایی با نخ پنبه در نساجی

آشنایی با نخ پنبه در نساجی	به دلیل اهمیت زیاد نخ پنبه در نساجی و بسیاری از صنایع دیگر در ادامه این مطلب به بیان کاربردهای آن می پردازیم.
 نخ پنبه در نساجی در مواردی نظیر پوشاک، صنعتی و بهداشتی استفاده می شود. در واقع از این نوع نخ در تولید لباس هایی مانند جوراب، شلوار، انواع حوله ها، باند های زخم، طناب، فرش، تور ماهیگیری، فیلتر و بسیاری از موارد دیگر استفاده می شود. 
نخ پنبه انواع گوناگونی دارد که بر اساس نمره، طول، قطر و روش تولید به دسته های مختلفی تقسیم می شود. از نظر طولی می توان این الیاف را به الیاف کوتاه، الیاف متوسط، الیاف بلند و الیاف بسیار بلند تقسیم نمود. نمره نخ و ضخامت نخ در واقع رابطه مستقیمی با هم دارند و هر چه ضخامت نخ پنبه بیشتر باشد دارای نمره بیشتری خواهد بود.
نخ پنبه علاوه بر اینکه در داخل کشور تولید می شود بسیاری از انواع آن مانند نخ اپن اند هندی، نخ پنبه کامپکت هندی و نخ پنبه رینگ هندی وارداتی می باشند. این نوع نخ ها جزء با کیفیت ترین نخ های وارداتی محسوب می شوند. 

مزایای لباس های نخ پنبه

همانطور که گفته شد از نخ پنبه برای تولید انواع پوشاک استفاده می شود. لباس های نخ پنبه دارای مزیت های زیادی هستند از این رو در ادامه این مطلب به بررسی مزایای لباس های تولید شده از این نوع نخ می پردازیم.
لباس هایی که با نخ پنبه درست می شوند بسیار نرم و سبک هستند و هیچ نوع حساسیتی برای بدن ایجاد نمی کنند. به همین دلیل از این نوع نخ ها می توان برای تولید بسیاری از لباس های کودکان، شلوار، بلوز و غیره استفاده کرد. این نخ ها در عین نرم بودن مقاومت زیادی دارند و از دوام و ماندگاری بالایی برخوردارند.
لباس های پنبه ای به دلیل داشتن روزنه هایی در بافت خود هم در فصل سرما و هم فصل گرما قابل استفاده اند. در واقع این لباس ها در فصل سرما مانع ورود هوای سرد و در فصل تابستان مانع ورود هوای گرم به لباس می شوند که این یکی از قابلیت های بسیار مهم لباس های پنبه ای می باشد.
پارچه های نخی حالت کشسانی دارند و به همین دلیل برای تولید بسیاری از زیرپوش ها مناسب اند. حالت کششی پنبه مانع از شکافته شدن و یا پاره شدن این نوع لباس ها می گردد و این یکی از مزیت های بسیار خوب نخ پنبه محسوب می گردد.
نخ پنبه در برابر انواع مواد شوینده و شستشو با آب گرم بسیار مقاوم است و به راحتی آسیب نمی بیند.
نخ های پنبه ای به دلیل اینکه قابلیت جذب رطوبت و عرق را دارند برای دوخت بسیاری از لباس های ورزشی مناسب اند. در واقع ورزشکار با پوشیدن این لباس هیچ نوع خیسی روی بدن خود احساس نمی کند و به همین دلیل راحت تر می تواند به فعالیت خود ادامه دهد.

معایب نخ پلی استر پنبه

معایب نخ پلی استر پنبه	نخ های پنبه ای با دارا بودن مزیت های زیاد معایبی نیز دارند. از معایب نخ پلی استر پنبه می توان به موارد زیر اشاره کرد.
نخ هایی پنبه ای اگر به مدت طولانی در برابر نور خورشید قرار بگیرند دچار تغییر رنگ می شوند و ساییدگی پیدا می کنند همچنین با قرار گرفتن طولانی مدت در برابر رطوبت نیز دچار پوسیدگی می شوند.
بدترین عیبی که نخ پنبه دارد خاصیت چروک پذیری بالای آن است. به همین دلیل برای متعادل کردن این عیب پارچه های پنبه ای، آنها را با مقداری از نخ پلی استر ترکیب می کنند. لباس های ترکیبی نخ پلی استر و پنبه بهترین نوع نخ محسوب می شوند که علاوه بر نرم بودن از مقاومت بالاتری نسبت به نخ پنبه برخوردار هستند.
نخ پلی استر پنبه آبرفت زیادی نسبت به الیاف های دیگر دارد و پس از شستن ممکن است کوتاه تر شود. همچنین ممکن است پس از استفاده الیاف آن از هم باز شده و گشاد گردد.
بسیاری از نخ های پنیه ای پس از استفاده رنگ پس می دهند به همین دلیل تولیدکنندگان برای حل این مشکل، آنها را در محلول اکسیدان قرار می دهند تا رنگ آنها تثبیت شود. در بسیاری از موارد به دلیل اینکه پارچه به مدت زیادی در این محصول ها قرار می گیرد دوام خود را از دست می دهد و دیگر مقاومت اولیه را نخواهد داشت.  
پارچه های پنبه ای اگر به مدت زیادی در جای مرطوب و تاریک بمانند کپک می زنند و بوی نامطبوعی می گیرند.

چشم انداز بازار نخ پلی استر در کشور

امروزه بازار نخ پلی استر در کشور بسیار داغ است و بسیاری از شرکت ها با فراهم آوردن شرایط تولید به تولید نخ های پلی استر می پردازند. این نخ از مهمترین نخ هایی محسوب می شود که توجه بسیاری از کارخانه داران و تولیدی ها را به خود جذب نموده و در رنگ های متنوعی تولید شده و به بازار عرضه می گردد.
ظرفیت تولید بالای این نخ ها توسط شرکت های مختلف تولیدی سبب شده است که بازار فروش نخ در ایران از رونق ویژه ای برخوردار شود و علاوه بر تولید و فروش آن در بازارهای داخلی به بسیاری از کشورهای دیگر نیز صادر شود و در بازارهای جهانی به فروش برسد.
در واقع این شرکت ها با استفاده از ماشین آلات مدرن و با استفاده از مرغوبترین مواد اولیه محصولات متنوع و با کیفیتی را به بازار ارائه می دهند و به این ترتیب سبب افزایش رضایت مشتریان چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور می شوند.
خریداران برای خرید این محصول به صورت عمده، هم می توانند به صورت حضوری به مراکز فروش مراجعه کنند و هم می توانند آنها را از طریق سایت های اینترنتی سفارش دهند. این محصولات در سریعترین زمان برای آنها ارسال خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما