قیمت نخ پلی استر فرش

قیمت نخ پلی استر فرش بر اساس موضوعات مثل برند سازنده، چگونگی تولید، نوع رنگ، ضخامت و کیفیت تعیین می گردد. البته نبا‌ید فراموش‌ نمود که بحث خرید مشتریان هم مطرح است. عمدتاً شرکت هایی که کارشان تولید فرش می باشد و یا نخ ها را به خارج از ایران توزیع می نمایند، به صورت کلی آنها را تهیه می کنند که این مسئله روی قیمت نخ فرش تاثیر زیادی می گذارد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت نخ پلی استر فرش

مشخصات نخ پلی استر فرش

مشخصات نخ پلی استر فرش در حال حاضر کارخانه ‌جاتی که به شکل گسترده در حوزه تولید فرش فعالیت می نمایند، از نخ های مصنوعی در این عرصه کار می گیرند. این کار البته دلایل خاص خود را نیز دارد. ولی می دانید مشخصات نخ پلی استر فرش چیست؟ باید توضیح دهیم، در این حوزه موضوعات متعددی را می شود در نظر گرفت که برخی از آنها عبارتند از:

  • این محصولات از وزن خیلی زیادی برخوردار نمی باشند و برای همین سبب می گردد تا وزن کلی فرش پایین بیاید.
  • از استحکام خوبی برخوردار بوده و در صورت پاخوره زیاد، نخ ها از هم دیگر‌ جدا نمی شوند.
  • آنها در برابر نور و همینطور حرارت نیز مقاوم اند. پس اگر فرش در معرض نور مستقیم خورشید قرار گیرد، باعث خرابی و فرسوده شدن‌ آن نمی گردد.
  • در برابر رطوبت نیز مقاومت خوبی از خود نشان می دهند.
  • رنگ پذیری عالی داشته و حتی نایاب ترین‌ رنگ ها را می توان با آن تهیه کرد.

این ها فاکتورهای اصلی به شمار می روند که امروزه شرکت های تولید کننده فرش را مجاب به خرید نخ پلی استر کرده است. البته این نکته را نیز باید علاوه کرد که محصولات در انواع مختلفی ساخته می شوند و بهتر است محصولات بهترین کارخانه را تهیه کنید.

خرید نخ پلی استر فرش

خرید نخ پلی استر فرش چنانچه می خواهید به صورت عمده، خرید نخ پلی استر فرش را انجام دهید، می توانید آنها را در تنوع بالای رنگ و ضخامت از برترین‌ فروشنده تهیه نمایید. این کار حتی از راه دور نیز امکان پذیر است که البته مزیت های زیادی هم دارد. زیرا نه تنها شاهد اتلاف وقت نیستید، بلکه نوع با کیفیت را با قیمت های خوب می خرید و سریع هم تحویل می گیرد.

امروزه بیشتر کسانی که در حوزه تولید و یا صادرات چنین کالاهایی هستند، به همین شیوه سعی می کنند تا نخ ها را بخرند. البته باید توضیح داد که محصول تنوع بالایی دارد و هر نمونه ای را می شود از سایت معتبر به دست آورد.

ولی جهت آگاهی از نرخ ها و همینطور چگونگی فروش، قادر می باشید تا با این مجموعه تماس برقرار کرده و بهترین ها را خیلی راحت سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما