قیمت نخ پنبه ای ۱۰۰ درصد در تهران

نخ پنبه ای ۱۰۰درصد در تهران قیمت بسیار مناسبی دارد. این نخ طرفداران بسیار زیادی دارد و در صنایع مختلفی کاربرد دارد. نخ پنبه یکی از اصلی ترین نخ هایی است که در ساخت انواع فرش به کار می رود. قیمت این نخ نیز با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دار مناسب است.

قیمت نخ پنبه ای ۱۰۰ درصد در تهران

منظور از نخ پنبه چیست؟

منظور از نخ پنبه چیست؟	اگر بخواهیم به این سوال که منظور از نخ پنبه چیست؟ پاسخ دهیم باید بگوییم که نخ پنبه در واقع یک نخ ضخیم و با دوام است که از آن برای تهیه انواع لباس های بافتنی، قالی بافی و رومیزی استفاده می شود. نخ پنبه به شکل رشته های بهم پیچیده شده تولید و توزیع می گردد. این نخ از گیاه پنبه تولید شده و به همین دلیل از نرمی و لطافت خاصی برخوردار می باشد.

نخ پنبه در انواع رنگ ها و همچنین طرح تولید می شود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید نخ پنبه می تواند دو رنگ باشد و به همین دلیل است که می گویند نخ پنبه می تواند پاسخگوی انواع سلیقه ها باشد. با کیفیت ترین نوع نخ پنبه در شرکت های ایرانی تولید شده و به فروش می رسد.

نخ پنبه سبت به کیفیت بسیار بالایی که دارد قیمت مناسبی نیز دارد که باعث شده مابین مردم جهان از محبوبیت خاصی برخوردار باشد. صنعتگرانی که به تولید انواع فرش مشغول هستند از این نخ برای تولید انواع قالی استفاده می کنند و با استفاده از نخ پنبه تنوع رنگی قالی را ایجاد می نمایند. اگر بخواهیم به با کیفیت ترین نخ تولید شده اشاره کنیم می توانیم بگوییم که نخ پنبه یکی از با کیفیت ترین نوع نخ می باشد.

ویژگی های الیاف پنبه چیست؟

در پاسخ به این پرسش که ویژگی های الیاف پنبه چیست؟ باید بگوییم که اولین ویژگی الیاف پنبه مرغوبیت آن است. مرغوبیت الیاف پنبه با توجه به بلندای الیاف آن مشخص می گردد و هر چقدر که الیاف پنبه بلند تر باشند، در واقع از مرغوبیت بیشتری برخوردار است.

دلیل اینکه باید الیاف پنبه بلند باشند این است که الیاف بلند در واقع از استحکام بسیار بیشتری برخوردار هستند و می توانند کاربرد های بسیار بیشتری نسبت به الیاف های کوتاه داشته باشند. همچنین ظریف بودن الیاف پنبه نشانگر مرغوبیت بسیار بالای آن می باشد و هر چقدر که طول الیاف بیشتر باشد در نتیجه الیاف ظریف تر هستند.

یکی از ویژگی های بسیار جذاب الیاف پنبه این است که این الیاف بیشتر در رنگ های سفید و کرم دیده شده است و این تنوع رنگ کاملا مربوط به شرایط آب و هوایی محل رشد گیاه پنبه می باشد. از دیگر ویژگی های الیاف پنبه می توان به خیس بودن الیاف اشاره نمود. اگر شما الیاف پنبه را در سطل آب بریزید به طوری که کاملا خیس شوند، استحکام آن ها بسیار بیشتر شده و حتی گاهی ممکن است استحکام آن ها تا سی برابر افزایش یابد.

یکی دیگر از ویژگی های الیاف پنبه که ان را از دیگر انواع الیاف متمایز می سازد این است که الیاف پنبه اصلا خاصیت انعطاف پذیری ندارند و اگر به این الیاف فشاری وارد شود و کشیده شوند ممکن است پاره شده و یا دیگر به حالت اول خود باز نگردند. دیگر ویژگی الیاف پنبه این است که نوع نارس این الیاف تفاوت های بسیار زیادی با دیگر انواع آن دارد.

اگر الیاف پنبه نارس باشد نمی تواند رطوبت را جذب خود کند و این در واقع بیانگر این است که الیاف خیس نمی توانند رنگ را نیز به خود جذب نمایند و در رنگرزی نیز جذب کننده خوبی نخواهند بود. الیاف نارس از مقاومت بسیار کمی برخوردار هستند و باید تا رسیدن کامل الیاف صبر نمود.

مهم ‌ترین مزایای نخ پنبه

مهم ‌ترین مزایای نخ پنبه	اگر بخواهیم به طور خلاصه به مهم ترین مزایای نخ پنبه اشاره کنیم باید بگوییم که‌ نخ پنبه یک نخ کاربردی و با کیفیت است که استفاده از آن می تواند شمارا از مزایای بسیار زیاد آن بهره مند گرداند. یکی از مزایای نخ پنبه این است که بسیار ضخیم بوده و همین باعث می شود مقاومت بالایی داشته باشد و به سادگی از بین نرود.

یکی دیگر از مزایای نخ پنبه این است که این نخ از لطافت و ظرافت بسیار خوبی برخوردار می باشد و همین باعث شده است از آن در صنعت بافت لباس نیست استفاده شود.

یکی از مزایای بسیار خوب نخ پنبه این است که شما می توانید این محصول را با قیمت بسیار مناسبی خریداری کرده و از آن استفاده کنید. قیمت نخ پنبه نسبت به مزایا و کاربرد هایی که دارد بسیار مناسب بوده و همین باعث شده است که اکثر افراد این نوع نخ را برای خرید انتخاب نمایند.

فروش اختصاصی با کیفیت ترین نخ پلی استر

فروش اختصاصی با کیفیت ترین نخ پلی استر در تهران آغاز می شود و حدودا تا سه ماه ادامه دارد. این فروش فوق العاده توسط تولید کنندگان این محصول برگزار می شود. شرکت‌های بسیار زیادی در سرتاسر ایران وجود دارند که به تولید این نول نخ پرداخته اند، این شرکت ها تمام سعی و تلاش خود را می کنند که محصولات با کیفیت بسازند و بتوانند رضایت مشتریان خود را به دست بیاورند.

این شرکت ها با فروش جمله ای نخ پنبه به خریداران این محثول کپک می کنند تا بتوانند این محصول را با قیمت بسیار مناسب تری خریداری نمایند. شاید برایتان سوال باشد که خرید جمله ای چگونه خریدی است و چگونه می تواند باعث کمتر شدن قیمت نخ پنبه شود که در ادامه این مطلب به این پرسش شما عزیزان پاسخ داده ایم.

خرید جمله ای به این نحو است که ابتدا خریدار برای خرید نخ به شرکت مراجعه کرده و نخ مورد نظر خود را انتخاب می نماید، سپس به جای اینکه صد عدد نخ خریداری نماید یکجا هزار عدد نخ خریداری می کند و همین باعث می شود که در طرح تخفیفات شرکت قرار بگیرد و بتواند نخ پنبه را با قیمت بسیار مناسب تری خریداری کند.

شرکت با فروش جمله ای محصولات خود به سود بسیار بالایی می رسد و این به این دلیل می باشد که شرکت می تواند در مدت زمان بسیار کمتر میزان فروش بسیار بیشتری داشته باشد. خریدار نیز با خرید نخ به صورت جمله ای و استفاده آن در صنعت خود می تواند به سود خوبی برسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما