قیمت نخ پنبه کیلویی درب کارخانه

نخ پنبه یکی از مهم ترین و استراتژیک ترین محصولاتی است که در صنعت پوشاک و برخی دیگر از صنایع‌مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این محصول در تمام کشور های جهان مورد استفاده قرار می گیرد و طرفداران زیادی دارد. شما می توانید این محصول را به صورت نخ پنبه کیلویی تهیه کنید. 

قیمت نخ پنبه کیلویی درب کارخانه

نخ پنبه چگونه تولید می گردد؟

نخ پنبه چگونه تولید می گردد؟	از گذشته های بسیار دور از نخ پنبه در تولید بسیاری از پارچه های نخی استفاده می شده. این نخ به دلیل طبیعی بودن و داشتن کیفیت بالا در بین مردم جهان بسیار محبوب می باشد و همواره محصولاتی که از این نخ ساخته می شوند پر فروش بوده.

همانطور که از نام این نخ پیداست این محصول از پنبه به دست می آید. بزرگترین تولید کننده پنبه در جهان کشور هند است. 

برای تولید نخ های پنبه ای، پنبه را به شکل الیاف های گسترده و بلند و به حالت رشته رشته در می آورند. هنگامی که این کار را انجام  می دهند پنبه ها دراز و در‌ هم پیچیده می شوند. 

بعد از این نخ به وجود می‌ آید و در صنایع مختلفی استفاده می شود. اما امروزه این کار بیشتر به شکل پیشرفته و مدرن صورت می گیرد. 

به این صورت که پنبه را در دستگاه بزرگ و اتوماتیکی قرار می دهند و آنها طی فرآیند نخ پنبه را تولید می‌ کنند. نام این دستگاه بیشتر به نام دستگاه پنبه ریسی شناخته می شود. 

تولید سالانه پنبه در جهان ۲۵ میلیون تن می باشد که کشور هند با ۶ میلیون تن تولید در رتبه اول قرار دارد. بعد از هند کشور های چین و آمریکا در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

پارچه های پنبه ای برای اولین بار حدود ۱۹۰۰ سال پیش ساخته شدند و از ان زمان مورد استفاده بسیاری از افراد جهان بوده است. 

کاربرد های وسیع نخ پنبه در صنعت پارچه

تامین نخ پنبه همواره یکی از دغدغه های کشور های بزرگ در حوضه فناوری و تولید می‌باشد. این محصول در بیشتر صنایعی که با نخ سر و کار دارد از جمله پوشاک و فرش استفاده می شود. 

این نخ همچنین با انواع دیگر نخ ها مانند نخ ابریشمی نیز در هم اویخته می شود و در صنایع همچون گلدوزی و فرش استفاده می شود. 

نخ پنبه از مهم ترین و اصلی ترین مواد در صنابع نساجی می باشد. نخ پنبه در تولید لباس های گرم و جین استفاده می شود. لباس هایی که با نخ پنبه دوخته می شوند بسیار سبک و راحت بوده و حس آرامش و لذت را به شما هدیه می دهد. لباس های کشی هم عمدتا از نخ پنبه ساخته می شود. 

این نخ همچنین در وسایل دیگرهمچون لباس نوزاد، حوله، دستمال ها، شلوار، لوازم بهداشتی، کالای خواب و… استفاده می شود. 

این نوع نخ دارای مقاومت بسیار زیادی است و می تواند از هر گونه هوازدگی و کشیده شدن زیاد سالم بماند. 

نخ پنبه در همه ی کشور های جهان از جمله کشور های پیشرفته در صنایع مختلفی استفاده می شود. کشور هایی که صنایع قوی تری دارند بیشتر به تهیه این محصول هستند. نخ پنبه در صنعت کارایی های زیادی دارد.

این نخ همچنین به علت اینکه طبیعی می باشد مناسب تمامی افراد نیز هست، و مانند لباس های ساخته شده از مواد شیمیایی نیست که حساسیت ایجاد کند. اینها از جمله کاربرد های وسیع نخ پنبه بود. 

مشخصه های مهم کیفی نخ پنبه

مشخصه های مهم کیفی نخ پنبه	نخ پنبه یکی از بهترین و محبوب ترین نخ های جهان می باشد که عمدتا در تولید پارچه های نخی استفاده می شود. 

شما هنگام تهیه نخ پنبه یا پارچه های نخی باید به این نکته توجه داشته باشید که نمونه های بی کیفیت نخ پنبه در بازار کشور موجود می باشد که می تواند در آینده نزدیک برای شما مشکل ساز باشد پی حتما باید به کیفیت محصول مورد نظر خود توجه ویژه ای داشته باشید. 

هنگام خرید نخ پنبه باید به چندین نکته توجه کنید. اول از همه اینکه این نخ بسیار سبک می باشد و مانند نخ های دیگر سنگین نیست. 

نخ های پنبه ای به هیچ عنوان آلرژی زا نیستند و برای هیچکس حساسیت ایجاد نمی کنند. این محصول بر خلاف نخ های دیگر‌ وقتی که در لباسی استفاده می شود هوا را به راحتی از خود عبور می دهد و می گذارد که به بدن هوای مورد نیاز برسد. 

این محصول به خاطر نداشتن خطر آلرژی در محصولاتی مانند باند های پزشکی استفاده می شود. 

نخ های پنبه ای دارای استقامت بسیار زیادی هستند و می‌توانند فشار را تا حدود زیادی تحمل کنند. برای تشخیص دادن اصل بودن نخ پنبه ای می‌توانید ان را کمی بکشید، بعد از کشیدن با خاصیت کش سانی و مقاومت آن رو به رو می شوید. 

نرمی و راحتی این نخ یکی‌ دیگر از نشانه های نخ پنبه می باشد این نخ بسیار نرم و لطیف می باشد و لمس آن موجب به دست دادن حس آرمش و لذت در فرد می شود.

روش های تامین نخ از تاجران

هم اکنون در کشور‌ما ایران و همچنین بسیاری از کشور های جهان مراکز و فروشگاه هایی وجود دارند که اقدام  به توزیع نخ می‌کنند. 

شما هنگام تهیه این محصول باید توجه داشته باشید که نمونه های بی کیفیت این محصول در بازار کشور موجود می باشد که می تواند در آینده برای شما مشکل ساز باشد پس حتما باید به کیفیت محصول انتخاب شده خودتان توجه ویژه ای داشته باشید. 

قیمت نخ پنبه شاید خنده دار بیاید ولی به عواملی همچون تورم، نوسانات بازار بورس و قیمت دلار بستگی دارد و در هر زمان قیمت خاصی دارد. 

شرکت ما مفتخر است که توانسته چندین سال بهترین و با کیفیت ترین نوع نخ پنبه را مستقیما از دست تاجران در بازار کشور پخش کند و رضایت مشتریان عزیز را تا حدود زیادی برآورده سازد. شرکت ما فرآیند تامین نخ از تاجران را در کشور به عهده دارد. 

شما در این لحظه می‌توانید با سر زدن به سایت شرکت ما با انواع مختلف نخ آشنا شوید و محصول مورد نظر خود را انتخاب و با بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید. 

همچنین در این لحظه می توانید با تماس گرفتن با یکی از شماره های درون سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید و مشورت های لازم در خصوص مناسب ترین قیمت نخ و نحوه تهیه آن را از آنها بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما