مرجع فروش نخ ابریشم اصل

نخ ابریشم اصل از جمله مرغوب ترین و البته گران قیمت ترین نخ های تولید شده در کشور ایران است که با قیمت بسیار مناسب به تمامی مشتریان و خریداران عرضه می شود. مرجع فروش نخ ابریشم اصل از جمله مراکز فعال در حوزه عرضه این محصول می باشد که توانسته با عرضه محصولات عالی و متنوع به مشتریان خود، مورد توجه و محبوبیت بسیاری از آنها واقع شود.

مرجع فروش نخ ابریشم اصل

چگونگی تشخیص نخ ابریشم اصل

چگونگی تشخیص نخ ابریشم اصل از جمله نخ های طبیعی که از سال های قبل تولید و استفاده از آن در صنایع مختلف داخلی رایج بوده است، نخ های ابریشم می باشند که با توجه به مواد اولیه استفاده شده در فرایند تولید آن، موارد استفاده و غیره به دو نوع طبیعی و مصنوعی تقسیم بندی می شوند که هر از این ها مشخصات و ویژگی های مخصوص به خود را دارند. نخ های ابریشم اصل از گرم ابریشم با ساختاری پروتئینی تولید شده اند که در این مطلب قصد آگاهش و آشنایی شما عزیزان با روش تشخیص اصل بودن این محصول را داریم.

از رایج ترین و ساده ترین روش های کاربردی به منظور تشخیص اصل بودن نخ ابریشم، قرار داده مقداری از این نخ در بین کف دستان خود و احساس گرما پس از چند دقیقه می باشد که در صورت عدم گرم شدن دست، نخ ابریشم مصنوعی و غیر اصل است.

یکی دیگر از روش های رایج که بسیار مورد استفاده افراد قرار گرفته است، سوزاندن نخ ابریشم می باشد که در صورت سوخته شدن باید رنگی کاملا سیاه داشته باشد و بوی دود بدهد.

پخش مستقیم نخ ابریشم اصل

پخش مستقیم نخ ابریشم اصل از جمله محصولات صادراتی از کشور ایران به سایر کشورهای خارجی که متقاضی آن هستند، نخ های اصل و درجه یک ابریشم می باشد که خود با توجه به مشخصات ظاهری در دسته بندی های متفاوتی قرار داده شده اند. در سال های اخیر میزان صادرات نخ ابریشم از کشور ما به دیگر کشورهای خارجی از رونق و رواج قابل توجهی برخوردار شده است که دلیل آن استقبال بی نظیر و قابل توجه مشتریان خارجی از خرید این محصول می باشد.

امروزه تولید نخ باکیفیت ابریشم نیز به صورت گسترده افزایش داشته است که همین عامل سبب شده تا این نوع محصول در اکثر بازارهای داخلی پخش و توزیع شود. از رایج ترین روش هایی که اغلب به منظور توزیع این محصول مورد استفاده توزیع کنندگان قرار گرفته است، می توان به روش مستقیم یا همان بی واسطه با مزیت های فراوان از جمله قیمت مناسب و ارزان به دلیل نبود برخی از افراد به نام دلالان و واسطه ها اشاره کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما