مرکز توزیع نخ ابریشم طبیعی

یکی از بهترین متریال هایی که در مراکز توزیع و عرضه نخ طبیعی ارائه می گردد و نظر بسیاری از مراکز تولید کننده انواع پارچه را به خود جلب کرده است نخ ابریشم طبیعی می باشد. اصلی ترین ترکیبی که درون این نخ وجود دارد نوعی پروتئین است که از پیله کرم ابریشم گرفته شده است و طی فرایندهای خاصی تبدیل به ابریشم می گردد. از این نخ زیبا و مقاوم برای تولید پارچه، لباس و بافت فرش و گلیم استفاده های فراوانی می شود.

مرکز توزیع نخ ابریشم طبیعی

تاریخچه نخ ابریشم طبیعی

تاریخچه نخ ابریشم طبیعی شاید برای شما نیز جالب باشد بدانید که نخ ابریشم برای اولین بار هزاران سال پیش توسط چینیان کشف شد. به این صورت که یکی از ملکه های کشور چین زیر یک درخت توت نشسته و مشغول نوشیدن چای می شود و در این هنگام یکی از پیله های ابریشم از بالای درخت داخل فنجان چای او می افتد و به آرامی الیاف آن شروع به باز شدن می نمایند.
ملکه از دیدن درخشندگی و زیبایی این الیاف به وجود می آید و از همان زمان تولید نخ ابریشم طبیعی در کشور چین آغاز می شود و از این نخ برای دوخت لباس های سلطنتی و گران قیمت استفاده می نمایند.

نکته قابل توجهی که در مورد تاریخچه نخ ابریشم وجود دارد این است که چینیان برای سه هزار سال راز این کشف را حفظ کرده و در تمام جهان به صورت انحصاری تولید نخ ابریشم را در دست خود داشتند؛ تا این که به مرور زمان کشورهایی مانند ژاپن به این راز شگفت انگیز پی برده و از آن زمان سایر کشورهای جهان نیز شروع به تولید نخ زیبای ابریشم نموده و از آن برای تهیه انواع پارچه های گرانقیمت خویش استفاده می کردند و این روند همچنان ادامه دارد.

خرید عمده نخ ابریشم طبیعی

خرید عمده نخ ابریشم طبیعی در میان انواع و اقسام نخ هایی که این روزها در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و توسط آنها انواع پارچه ها تولید می شود، خرید نخ ابریشم اعلا طبیعی به صورت عمده با گرما و رونق فراوانی برخوردار می باشد؛ زیرا ترکیبات موجود در این نخ به قدری مقاوم و با دوام است که آن را تبدیل به یکی از قوی ترین و مستحکم ترین نخ های دنیا نموده است.

این نخ دارای ثبات رنگی بسیار بالایی بوده و در برابر ساییدگی و پوسیدگی دوام بسیار زیادی دارد و پارچه ها و لباس هایی که توسط آن تولید می شوند از عمر و دوام بالایی برخوردار می باشند. همچنین این نخ دارای درخشندگی خاصی است و تمامی پارچه هایی که توسط آن تولید می شوند دارای زیبایی منحصر به فردی هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما