مرکز خرید نخ 30 درصد پنبه ای

پنبه محصولی است نرم و دارای پف که درون یک گردی کوچک به دور دانه های گیاه پنبه رشد می کند در جهان بیشترین استفاده را در صنایع نساجی از محصول پنبه می کنند زیرا هم به وفور در دنیا کشت می شود و هم از لحاظ کیفی در درجه بالایی قرار دارد، نخ پنبه در درصدهای مختلفی وجود دارد برای تولید نخ پنبه در درصدهای مختلف این محصول را با الیاف طبیعی و مصنوعی دیگر ترکیب می کنند و نخ 30 درصد پنبه ای را تولید می کنند که در صنایع مختلف همچون تولید لباس و پارچه استفاده می گردد.

مرکز خرید نخ 30 درصد پنبه ای

مراحل تولید نخ پنبه ای

مراحل تولید نخ پنبه ای برای تولید نخ پنبه باید یکسری عملیات ها انجام شود تا نخی مرغوب از طریق کارخانه به دست مصرف کنندگان برسد در زیر مراحل تولید این محصول را به طور خلاصه بیان می کنیم:

  • ابتدا پنبه توسط کشاورزان کشت می شود پس از رسیدن پنبه برداشت انجام می شود پنبه های برداشت شده در کنار هم فشرده می شوند و به شکل عدل در می آیند سپس به کارخانه های ریسندگی منتقل می شوند.
  • پس از ورود به کارخانه آماده سازی می شوند و عملیات حلاجی بر روی عدل ها انجام می پذیرد.
  • سپس عمل ریسندگی بر روی این محصول انجام می شود در طی این مراحل عملیات مقاوم کردن نخ پنبه ها نیز انجام می پذیرد.
  • پس از آن به مرحله بافندگی می رسیم این عملیات با پیشرفته ترین دستگاه ها انجام می پذیرد و انواع پارچه ها از نخ پنبه تولید می شوند.
  • پس از عملیات بافندگی و تولید پارچه نوبت به رنگ رزی و ایجاد طرح های مختلف بر روی پارچه می رسد که این مرحله از اهمیت ویژه ایی برخوردار است زیرا زیبایی پارچه را به ارمغان می آورد و تاثیر زیادی بر روی خرید آن توسط مشتری بر جای می گذارد.

در تولید نخ پنبه به هیچ وجه از پنبه های نارس استفاده نمیشود زیرا پنبه های نارس معیوب هستند و مقاومت کافی را برای تولید نخ با کیفیت ندارند.

فروشندگان نخ 30 درصد پنبه ای

فروشندگان نخ 30 درصد پنبه ای تولیدکنندگان و فروشندگان نخ پنبه از 30 درصد نخ پنبه به همراه درصدهای دیگری از الیاف مصنوعی همچون پلی استر استفاده می کنند و نخ های 30 درصد را تولید می کنند و انواع مختلف پارچه و لباس را با آن تولید می کنند.

فروشندگان همچنین این نخ را با قیمت بسیار مناسب در اختیار کارگاه های مختلف قرار می دهند تا با قیمت مناسب خرید نخ پنبه با کیفیت را در دستور کار خود قرار دهند و محصولاتی با کیفیت تولید و روانه بازار کنند.

شما می توانید برای سفارش این محصول به سایت ما مراجعه نمایید و بهترین محصول را خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما