نرخ کارخانه ای نخ های پلی استر رینگ

نخ پلی استر رینگ یکی از انواع نخ های پر کاربرد در صنعت نساجی است که برای مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. در حال حاضر نخ پلی استر رینگ توسط نمایندگان فروش به سراسر نقاط کشور عرضه می شود و با استقبال ویژه ای روبرو شده است. اگر شما خریدار عمده این محصول هستید می توانید جهت اطلاع از نرخ کارخانه‌ای و یا عمده با نمایندگان فروش در ارتباط باشید و لیست قیمت را از آنها دریافت نمایید. خرید عمده باعث شکسته شدن هزینه های خرید می شود و برای شما بسیار به صرفه خواهد بود. 

نرخ کارخانه ای نخ های پلی استر رینگ

نخ پلی استر رینگ چیست؟

نخ پلی استر رینگ چیست؟	همانطور که گفته شد از نخ پنبه برای تولید انواع پوشاک استفاده می شود. لباس های نخ پنبه دارای مزیت های زیادی هستند از این رو در ادامه این مطلب به بررسی مزایای لباس های تولید شده از این نوع نخ می پردازیم.

لباس‌هایی که با نخ پنبه درست می شوند بسیار نرم و سبک هستند و هیچ نوع حساسیتی برای بدن ایجاد نمی کنند. به همین دلیل از این نوع نخ‌ها می توان برای تولید بسیاری از لباس های کودکان، شلوار، بلوز و غیره استفاده کرد. این نخ ها در عین نرم بودن مقاومت زیادی دارند و از دوام و ماندگاری بالایی برخوردارند.

لباس‌های پنبه ای به دلیل داشتن روزنه‌هایی در بافت خود هم در فصل سرما و هم فصل گرما قابل استفاده‌اند. در واقع این لباس‌ها در فصل سرما مانع ورود هوای سرد و در فصل تابستان مانع ورود هوای گرم به لباس می شوند که این یکی از قابلیت های بسیار مهم لباس های پنبه ای می باشد.

پارچه های نخی حالت کشسانی دارند و به همین دلیل برای تولید بسیاری از زیرپوش‌ها مناسب‌اند. حالت کششی پنبه مانع از شکافته شدن و یا پاره شدن این نوع لباس ها می گردد و این یکی از مزیت های بسیار خوب نخ پنبه محسوب می گردد.

نخ پنبه در برابر انواع مواد شوینده و شستشو با آب گرم بسیار مقاوم است و به راحتی آسیب نمی بیند.

نخ های پنبه ای به دلیل اینکه قابلیت جذب رطوبت و عرق را دارند برای دوخت بسیاری از لباس های ورزشی مناسب‌اند. در واقع ورزشکار با پوشیدن این لباس هیچ نوع خیسی روی بدن خود احساس نمی کند و به همین دلیل راحت تر می تواند به فعالیت خود ادامه دهد.

فرآیند تولید نخ پلی استر رینگ

نخ پلی استر در بسته بندی‌های متنوع و در سایز و اندازه‌های مختلفی وارد بازار کشور می‌شود. در ادامه این مقاله به فرآیند تولید نخ پلی استر رینگ و بسته بندی آن می‌پردازیم.
در فرآیند تولید نخ های پلی استر، ابتدا مواد اولیه شسته می شود، سپس با دستگاه خشک کن خشک می گردد تا تمام رطوبت آن گرفته شود. بعد از این مرحله آنها را ذوب نموده و با انجام عملیاتی پلیمر مذاب به الیاف تبدیل می شود.این الیاف که به صورت مذاب خارج می شوند به وسیله دستگاه مخصوصی کشیده می شوند و در حین کشش سرد شده و به حالت جامد در می آیند.
پس از سرد و جامد شدن برای اینکه به هم بچسبند به محلول آب و روغن آغشته می شوند و سپس به مرحله کشش وارد می شوند.
در این مرحله به دلیل اینکه این الیاف هنوز فاقد مقاومت لازم فیزیکی هستند تحت تاثیر حرارت و نیروی مکانیکی که روی آنها توسط غلطک های کشش ایجاد می شود قرار می گیرند.
پس از این مرحله ضمن گرم شدن از دستگاه چین زن عبور می کنند تا الیاف از حالت صاف به حالت چین در بیایند. در واقع به دلیل اینکه نخ‌ها در یکدیگر گره نخورند آنها را به حالت چین دار در می آورند. سپس برای حذف مواد اضافی، الیاف از دستگاهی عبور داده می شوند تا استحکام و رنگ پذیری آنها تثبیت گردد. پس از آن این الیاف‌ها را برش داده و به صورت عدل بسته بندی می کنند.

کاربرد نخ پلی استر رینگ

کاربرد نخ پلی استر رینگ	نخ های پلی استر دارای خاصیت الاستیک هستند و به همین دلیل استحکام بالایی دارند. الیاف پلی استر به روش های مختلف صنعتی تولید می شوند و به دلیل خواص و کاربرد نخ پلی استر به راحتی می توان آنها را جایگزین الیاف طبیعی نمود و در تولید انواع مختلف لباس از این نوع نخ ها استفاده کرد.

الیاف پلی استر دارای ویژگی های بارزی هستند که آنها را در بازار بسیار محبوب نموده است. این نوع نخ ها بدون هیچ گونه پرز دهی هستند و باعث حساسیت نمی شوند. از نرمی و لطافت خوبی برخوردارند. مهم ترین ویژگی الیاف های پلی استر قابل بازیافت بودن آن است و می توان چندین مرتبه از آن استفاده نمود.

نوعی از نخ های پلی استر رینگ وجود دارد که از ترکیب آن با پنبه بدست می آید. استحکام و درخشندگی پلی استر با نرمی و لطافت پنبه ادغام می شود و یک نخ بسیار نرم با مقاومت بالا تولید می شود. با این نخ ترکیبی محصولات زیادی می توان تولید کرد. معمولا در تولید پیراهن، انواع پوشاک، لباس ورزشی، از این نوع نخ های ترکیبی استفاده می شود.

گاهی اوقات برای اینکه نرمی این نوع لباس‌ها بیشتر باشد درصد پنبه را بیشتر از پلی استر می کنند. ترکیب الیاف پلی استر با الیاف طبیعی سبب ارتقای کیفی و صرفه اقتصادی می شود علاوه بر این سبب افزایش کارایی محصول نهایی می گردد.

نخ پلی استر علاوه بر اینکه در تولید پوشاک استفاده می شود دارای کاربردهای صنعتی زیادی است که از جمله آن می توان به استفاده در فرش، طناب، منسوجات خودرو، پارچه های پرده ای، کالای خواب مانند لحاف و بالش و ملحفه نام برد.

اولین صادر کننده نخ پلی استر رینگ درجه یک

امروزه به دلیل کاربردهای گسترده ای که نخ های پلی استر دارند و افزایش مصرف پلی استر در حوزه های مختلف نساجی و پوشاک و حوزه های صنعتی نیاز کشور به تولید این نوع نخ‌ها بیشتر از پیش احساس شد. بر همین اساس کارخانه های بزرگی در جهت افزایش تولید و افزایش  ظرفیت فروش نخ، فعالیت خود را آغاز کردند و با سرمایه گذاری نخ پلی استر باعث رونق اقتصادی در کشور شده‌اند.

تولید پلی استر با سرمایه گذاری تاجران نخ سبب شد که علاوه بر اینکه این نخ‌ها به بازار داخلی عرضه شوند در بازارهای جهانی نیز به فروش برسند. بنابراین با توجه به گسترش مصارف نخ های پلی استر در زمینه های مختلف و افزایش رو به رشد محصول نهایی در حوزه های مختلف پوشاک سرمایه گذاری در این صنعت بسیار مطمئن است.

در واقع این شرکت‌ها با استفاده از ماشین آلات مدرن و با استفاده از مرغوبترین مواد اولیه محصولات متنوع و با کیفیتی را به بازار ارائه می دهند و به این ترتیب سبب افزایش رضایت مشتریان چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور می شوند.

لازم به ذکر است که بدانید برای سرمایه گذاری همواره توجه به نکاتی ضروری است مانند رفع موانع تولید، بودجه مالی و غیره که بتوان به راحتی روی این نخ‌ها سرمایه گذاری نمود.
نمایندگی‌های ما جزو اولین صادرکنندگان نخ پلی استر رینگ درجه یک به صورت عمده به کشورهای آسیای شرقی می‌باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس‌های موجود در همین سایت مراجعه نمایید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما